کد خبر: ۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 22 April 2015
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه طرح نیاز سنجی آموزش روستایی در البرز اجرا می‌شود، گفت: این امر سبب افزایش اشتغال در مناطق روستایی و عشاریری می‌شود.
حسن عزیزی با بیان اینکه توسعه آموزش روستایی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت کشور است، اظهار داشت: لازمه تحقق این مهم آموزش مناسب نیروی انسانی ماهر کارآمد است.
وی با اشاره به اینکه طرح نیاز سنجی آموزش روستایی در سطح استان البرز در حال  اجرا است، افزود: این امر سبب افزایش اشتغال در مناطق روستایی و عشایری می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز با تاکید بر اینکه آموزش‌های روستایی در البرز نسبت به سنوات گذشته جهش یافته است، خاطرنشان کرد: در این طرح برخی روستاهای هدف با کمک فرمانداران، دهیاران و بخشداران شناسایی و نیاز سنجشی شدند.
عزیزی با تاکید بر اینکه در نظر داریم آزمون الکترونیکی در البرز به طور کامل اجرا شود، تصریح کرد: در حال حاضر آزمون‌ها به صورت کتبی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این امر در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود، گفت: زمینه حضور مردم در  برخی آزمون‌های بین‌المللی از این طریق امکان پذیر می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای البرز با بیان اینکه موضوع تبدیل وضع مربیان حق‌التدریسی نیز در دستور کار است، اظهار داشت: این طرح به صورت متمرکز و در سطح کشوری انجام می‌شود.
عزیزی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 700 مربی حق‌التدریسی در کشور وجود دارد که سهم استان البرز از این تعداد 55 نفر است، افزود: امید است این افراد با شرکت در آزمون کتبی و گذراندن دوره‌های مصاحبه، از مربی حق‌التدریسی غیر رسمی به مربی رسمی پیمانی تبدیل وضعیت پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار