مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: از 26 خرداد ماه گذشته تاکنون 193 هزار تن گندم به شکل تضمینی توسط این شرکت خریداری و در انبارها و سیلوها ذخیره سازی شده است.
کد خبر: ۲۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سید یعسوب عقیلی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تا هنگامی که کشاورزان استان گندم مازاد بر نیاز داشته باشند، محصول آنها خریداری می شود.
وی با بیان این که در سال جاری یازده مرکز جدید به مراکز قبلی خرید تضمینی در استان اضافه شده اند، یادآور شد: 31 مرکز که زیر نظر شرکت غله و خدمات بازرگانی به فعالیت می پردازند، کار خرید تضمینی این محصول از کشاورزان قزوینی را برعهده دارند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین با بیان اینکه مراکز یاد شده به طور 24 ساعته آماده خریداری و دریافت گندم کشاورزان هستند، افزود: به این ترتیب مانند سالهای گذشته شاهد تشکیل صف های طولانی کامیون های حمل گندم در مقابل سیلوها و یا انبارها نیستیم.
عقیلی با بیان اینکه هر کامیون حامل گندم در کمتر از چهار ساعت بار خود را تخلیه و امور مربوط به نمونه گیری و باسکول را پشت سر می گذارد، در پایان اظهارکرد: در دو سال گذشته این رقم حتی به یک شبانه روز نیز رسیده بود.
با تصمیم دولت، هر ساله توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی در استان ها گندم مورد نیاز کشور به شکل تضمینی از کشاورزان خریداری می شود.
پیش بینی شده است امسال 320 هزار تن گندم از مزارع استان قزوین برداشت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار