بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۶۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 14 July 2016
توضی
حات نماینده شادگان درباره اعتراض خود در استانداری

نماینده مردم شادگان در خصوص تحصن خود در استانداری خوزستان گفت: افرادی که تصور میکنند این تحصن سیاسی بوده، یا مسایل فوق را نمی دانند، یا دچار بازی های سیاسی شده اند. (جزئیات بیشتر)




کمبود هفت هزار معلم در آموزش و پرورش استان خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نمایندگان برای آموزش و پرورش استان که با کمبود هفت هزار معلم روبروست، ردیف استخدامی بگیرید. (جزئیات بیشتر)




تجمع دوباره مالباختگان طرح ورمی کمپوست در دزفول

 بار دیگر مالباختگان شرکت ورمی کمپوست سبز آب دزفول مقابل درب دادگستری دزفول تجمع نمودند. (جزئیات بیشتر)




تاکید بر کمبود امکانات/ بررسی دلایل و عوامل حادثه

پس از پایان عملیات اطفای مخزن بزرگ خوراک پتروشیمی بوعلی ماهشهر، تعدادی از مسئولین روایت خود را از این حادثه بیان کردند. (جزئیات بیشتر)




نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه، تربیت» در خوزستان برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه، تربیت»، به منظور ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه های جمعی استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




حضور بیش از 50 هزار نفر در دوره‌های سوادآموزی

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: امسال حدود 50 هزار و 150 نفر در دوره‌ها‌ی سواد‌آموزی شرکت کرده‌اند که آزمون پایان دوره این افراد تا 15 شهریورماه به اتمام می‌رسد اما به‌طور معمول حدود 70 درصد افراد در آزمون‌های پایان‌دوره قبول می‌شوند. (جزئیات بیشتر)




حویزاوی شهردار آبادان شد + سوابق

محمد حویزاوی با رای اعضای شورای شهر آبادان برای تصدی شهرداری این شهر انتخاب شد. (جزئیات بیشتر)




حادثه در کمین پارک های اهواز

مردم اهواز به دلیل شرایط آب و هوائی و نیز کمبود امکانات تفریحی بهترین تفرج خود و کودکان را در پارکهای شهری جستجو می کنند و این در حالی است که به دلیل استاندارد نبودن امکانات پارکها خطر در بیخ گوش کودکانشان می باشد. (جزئیات بیشتر)




تکذیب شایعه فوت مصدوم حادثه بوعلی

رئیس روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا گفت: شایعه فوت یکی از مصدومان حادثه آتش‌سوزی این پتروشیمی به‌هیچ عنوان صحت ندارد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار