فرماندار سیروان ازتخصیص 1میلیاردریال جهت اجرای طرح هادی در5روستای این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۶۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 14 July 2016
فرماندار سیروان ازتخصیص 1میلیاردریال جهت اجرای طرح هادی در5روستای این شهرستان خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه اظهار کرد: این شهرستان 64 روستا دارد که بیش از 90 درصد این روستاها دارای نقشه طرح هادی هستند و طرح هادی در 60 درصد این روستاها نیز اجرا شده است.

وی گفت: از محل اعتبارهای عمرانی شهرستان در سال جاری عملیات بازبینی طرح هادی در پنج روستای دیگر نیز انجام می شود.

به گفته وی، برای این کار بیش از یک میلیارد ریال نیاز است که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام طرح هادی این روستاها نیز با تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.

یگانه تاکید کرد: در راستای اجرای طرح هادی با صرف اعتبار 600 میلیون ریالی عملیات بیس ریزی و شن ریزی در معابر روستاهای سیاه سیاه و برآفتاب مله ماران از توابع این شهرستان شروع شده است.

فرماندار سیروان یادآور شد: 14 هزار متر مربع از معابر روستاهای سرتنگ و کلی کلی نیز تاکنون آسفالت شده که برای اجرای این طرح بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید برنامه ها و طرح های مناسبی در سطح روستاهای سیروان صورت گرفته است، گفت: برنامه ریزی اجرای طرح هادی در روستاهای فاقد این طرح در دست اقدام است و تلاش می کنیم همه روستاها از طرح هادی بهره مند شوند.

یگانه مهمترین برنامه های دولت در این شهرستان را بستر سازی توسعه و عمران روستاها، تغییر و توسعه زیر ساخت ها، آسایش و رفاه اجتماعی روستانشینان با هدف پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اعلام کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار