مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم حبیب‌الله قلیش‌لی نخستین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 14 July 2016
مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم حبیب‌الله قلیش‌لی نخستین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو شورای اسلامی شهر تهران، بعدازظهر چهارشنبه در تالار اندیشه‌ی مؤسسه‌ی فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم، اظهار کرد: حبیب‌الله قلیش‌لی بزرگ و بزرگ‌زاده بود که این ریشه در تربیت و فرهنگ او داشت.
احمد مسجدجامعی افزود: وی در خلوت خودش قلیش‌لی نشد، بلکه در گرگان و استرآباد و هم‌چنین مازندران تبدیل به قلیش‌لی شد و همواره دوست داشت تا سرزمین خود را به دیگران بشناساند.
وی تصریح کرد: معلمی که قلیش‌لی را در سن ۱۷ سالگی در مقابل شاگردانش تحسین کرد، خواست به او نشان بدهد که چه شخصیت فرهنگی بزرگی دارد.
در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت حبیب‌الله قلیش‌لی، جمعی از مسئولان، خانواده، دوستان و علاقه‌مندان آن مرحوم نیز حضور داشتند.
در این مراسم خانواده و برخی دوستان حبیب‌الله قلیش‌لی، با خواندن چندین شعر از آن مرحوم، یاد و خاطره‌ی وی را گرامی داشتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار