فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین گفت: معماری ایرانی - اسلامی و مبلمان شهری از جمله مواردی است که باید راهکارها و شیوه‌نامه‌های جامعی برای تهیه ضوابط آن و همچنین اجرایی شدنش در جامعه تهیه و تدوین شود.
کد خبر: ۲۵۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمد شاهرخی در دیدار حامد مانی‌فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین که صبح امروز صورت گرفت، ضمن استقبال از ایده و نظرات مدیر‌کل راه و شهر‌سازی این استان در خصوص تخصصی شدن فعالیت‌های بسیج در دستگاه‌های مختلف با توجه به رسالت‌های آن سازمان اظهار کرد: هیچ منافاتی ندارد که موضوعات خاص هر سازمان و دستگاه در حلقه‌های صالحین مورد بحث قرار گیرد.

وی افزود: با استفاده از کارگروه‌ها و قشرهای بسیج نیز می‌توان به گسترش این ارتباط‌ها و اثرگذاری آن‌ها یاری رساند، البته آنچه که بیشتر از طرح موارد اهمیت دارد موضوع هدایت و به سر انجام رساندن آن‌ها است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه جلسات حلقه‌های صالحین به صورت متکلم وحده برگزار نشده و در آن‌ها همه شرکت‌کنندگان امکان اعلام نظر و بحث و گفت‌وگو دارند، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این نشست‌ها در چهار محور تربیتی، معرفتی، بصیرت و مهارتی، توانمند می‌شوند.

شاهرخی با بیان این مطلب که ارتقای فرد اساسی‌ترین هدف تشکیل حلقه‌های صالحین است، مطرح کرد: طرح مباحث خاص هر دستگاه در جلسات حلقه‌های صالحین آن مجموعه علاوه بر هدفمندتر کردن این جلسات، انگیزه و اشتیاق شرکت افراد را در آن افزایش می‌دهد.

وی یادآور شد: در بسیج قشرها و کارگروه‌‌هایی وجود دارد که موارد مختلف را مورد بحث و بررسی قرار داده و می‌توانند برای دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط تصمیم‌سازی کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: معماری ایرانی - اسلامی و مبلمان شهری از جمله مواردی است که جای بحث بسیار داشته و نیاز است که راهکارها و شیوه‌نامه‌های جامعی برای تهیه ضوابط آن و همچنین اجرایی شدنش در جامعه تهیه و تدوین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار