کد خبر: ۲۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 10 July 2016
گسترش به شمال می‌رود

 ریکاردو گوئنو مهاجم 28 ساله برزیلی که مورد نظر باشگاه گسترش فولاد قرار گرفته، روز سه‌شنبه برای حضور در تست پزشکی و عقد قرارداد به ایران سفر می‌کند.

گوئنو روز سه شنبه برای حضور در اردوی گسترش فولاد راهی بابل خواهد شد.

این مهاجم برزیلی سال گذشته عضو تیم OST در سری B فوتبال برزیل بوده است و در 6 بازی اخیر 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او سابقه پوشیدن پیراهن پالمیراس و اتلتیکو مینیرو برزیل را نیز در کارنامه دارد.


ایرانپوریان:امیدوارم لایق این همه تعریف باشیم


محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره دیدار دوستانه تیمش مقابل پیکان و حواشی این مسابقه عنوان کرد: این بازی کمی درگیرانه دنبال شد. بازیکنان تیم پیکان محکم بازی می‌کردندولی حاشیه خاصی ایجاد نشد. ما از دیدارهای دوستانه فقط هدفمان هماهنگی بیشتر است. نتیجه بازی نیز چندان اهمیتی نداشت. با اینکه هنوز به شرایط آرمانی نرسیدیم اما عملکردمان قابل قبول بود. بدن بازیکنان هنوز سنگین است اما در آینده بهتر می‌شویم.


وی درباره شرایط اردوی تهران بیان داشت: اردوی خوبی را دنبال می‌کنیم. خوشبختانه برخلاف سال های قبل تراکتورسازی زودتر بسته شده و تمام نفرات در اختیار کادرفنی هستند. شرایط خوب است و می‌توانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


ایرانپوریان درباره تمجیدهایی که از بازیکنان تراکتورسازی می‌شود، افزود: امیدوارم لایق این همه تعریف باشیم. خیلی سخت است از حالا درباره آینده و قهرمانی تراکتورسازی حرف بزنیم اما هدفمان این است که جام بگیریم. امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.


 فرماندار تبریز:مشکلات فنی باغشمال مانع برگزاری لیگ برتر می شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: مشکلات فنی و مهندسی ورزشگاه باغشمال مانع از برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در این استادیوم است.
رحیم شهرتی فر، با اشاره به نشست های متعدد برای بررسی وضعیت ورزشگاه های تبریز برای برگزاری دیدارهای هفته های نخستین لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به گزارش کارشناسان فنی اداره کل ورزش و جوانان استان، در حال حاضر مشکلات فنی در سکوهای ورزشگاه باغشمال وجود دارد و برای حفظ سلامت تماشاگران نمی توان بازی های لیگ را در این محل برگزار کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه سازه فیزیکی سکوهای تماشاگران ورزشگاه باغشمال آهنی است و از آنجائیکه برگزاری بازی های دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی در این محل با حضور انبوه تماشاگران محتمل است، کارشناسان برگزاری بازی ها در این ورزشگاه را صلاح ندانسته اند.
شهرتی فر با بیان اینکه رایزنی های لازم با فدراسیون فوتبال و تیم های تبریزی حاضر در لیگ برتر برای عبور از هفته های اولیه لیگ همچنان ادامه دارد، گفت: در نظر داریم حداقل چند بازی دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی در هفته های اول لیگ برتر خارج از تبریز برگزار شود تا با تسریع در عملیات اجرایی طرح بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام، بازی ها دوباره به این محل منتقل شوند.
وی گفت: در حال حاضر ورزشگاه های اختصاصی تراکتورسازی و گسترش فولاد برای میزبانی بازی های لیگ برتر مد نظر است.
فرماندار تبریز اضافه کرد: پیش بینی ما این است که تنها در چهار هفته نخست بازی های دور جدید لیگ برتر فوتبال به دلیل اجرای طرح گرمایش ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، برگزاری دیدارها در این مجموعه میسر نباشد که برای رفع این مشکل نیز با همکاری فدراسیون فوتبال، تمهید لازم را اتخاذ می کنیم.
فرماندار تبریز پیشتر با اعلام اینکه شورای تامین این شهرستان با برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه باغشمال (تختی) تبریز مخالفتی ندارد، اظهار کرده بود: ورزشگاه باغشمال پس از یادگار امام بزرگترین و بهترین استادیوم تبریز است که می تواند با بررسی تمامی جوانب، بازی های تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در لیگ برتر را میزبانی کند.
شهرتی فر در این مصاحبه حدود یک ماه قبل و در شرایط متفاوتی ابراز امیدواری کرد با اتمام طرح بازسازی چمن استادیوم یادگار امام (ره) تبریز ، بازی های تیم های لیگ برتری تراکتورسازی و ماشین سازی که پرتماشاگر بودن آنها بسیار محتمل است، در این ورزشگاه برگزار شود.
طرح گرمایش چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر پانزدهم در پنجم خرداد ماه آغاز شده است و هم اکنون عملیات اجرایی این طرح ادامه دارد.
مدت زمان اجرای این طرح سه ماه اعلام شده است که با شروع لیگ برتر از چهارم مرداد ماه ، برگزاری حداقل پنج هفته از بازی های لیگ برتر در استادیوم یادگار امام میسر نخواهد شد.
تبریز با داشتن سه تیم تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد در لیگ برتر پس از تهران بیشترین تعداد تیم های لیگ برتری را دارد.


  قلعه نویی دروازه اخباری را باز کرد


حاشیه تمرین امروز تراکتورسازی به شرح ذیل است:

* سه بازیکن تستی در تمرین امروز تراکتورسازی حاضر شدند.

* اخباری پس از چند روز تمرینات سبک امروز کار پرفشار خود را در کنار فرزین گروسیان آغاز کرد.

* بازیکنان ابتدا دور زمین دویدند و سپس حرکات کششی انجام دادند.

* امیر قلعه نویی از پشت محوطه جریمه به مسوول تدارکات تیمشان که درون دروازه ایستاده بود ضربه می زد.وی از راه دور ضربه ای زد و اخباری نتوانست توپ او را بگیرد و تسلیم شد.

 کرار به عراق رفت

 کرار جاسم که در تمرین امروز تراکتورسازی غایب بود با کسب اجازه از امیر قلعه نویی ایران را به مقصد عراق ترک کرد تا پس از دریافت کارت ITC به ایران برگردد.

 کاها به ماشین سازی پیوست

هادی کاها با امضا قراردادی به عضویت ماشین سازی درآمد.

وی سابقه بازی در لیگ برتر گرجستان را دارد.بدین ترتیب اگر ماشین سازی گلر خارجی بگیرد، باید یکی از بریزیلی های خود را آزاد کند.


باشگاه تراکتورسازی از مهاجم تیم ملی تمجید کرد.

سردار آزمون بازیکن ملی پوش کشورمان که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان اصفهان، روبین کازان روسیه و روستوف روسیه را در کارنامه دارد پس از حضور در برنامه خندوانه در پاسخ به رامبد جوان مجری این برنامه مبنی بر تیم مورد علاقه خود،تراکتورسازی را به عنوان تیم محبوب خود معرفی کرد.
این بازیکن آینده دار با اشاره به این موضوع اظهار داشت که در صورتی که روزی بخواهد فوتبال خود را در ایران ادامه دهد به تیم تراکتورسازی می‌پیندد و علاقه خاصی به هواداران پرشور تراکتور دارد.
معاونت فرهنگی باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه‌ای برای این بازیکن با آتیه آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی کرد و از علاقه متقابل این باشگاه برای حضور این بازیکن در تیم تراکتورسازی را اعلام داشت .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار