فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از آتش‌سوزی در 3 نقطه جنگلی بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: هر سه مورد آتش‌سوزی مهار شد.
کد خبر: ۲۵۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 07 July 2016
محمدرحیم برزمند عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از سه فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین فقره آتش‌سوزی از ساعت 15:30 دقیقه در منطقه تنگ‌سرخ شهرستان بویراحمد آغاز شد که با همکاری مردم و مأموران ما در ساعت 15:45 دقیقه آتش مهار شد.

این مسؤول گفت: دومین فقره آتش‌سوزی در منطقه ده‌برآفتاب شهر یاسوج بود که از ساعت 15:45 دقیقه امروز رخ داد و با همکاری مأموران منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در ساعت 17:30 دقیقه این آتش‌سوزی مهار شد.

وی سومین آتش‌سوزی را مربوط به منطقه دشتک سی‌سخت در منطقه حفاظت شده زیر پوشش محیط زیست ذکر کرد و گفت: هر چند این آتش در مناطق مربوط به محیط زیست بود اما طبق آن چه که وظیفه خود می‌دانستیم وارد عمل شدیم و اکنون آتش در حال مهار شدن است.

برزمند دلیل اصلی این آتش‌سوزی‌ها را بی‌احتیاطی گردشگرانی دانست که این روزها وارد استان شده و پس از روشن کردن آتش و صرف غذا نسبت به خاموش کردن آن بی‌توجه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار