ایثارگرانی که از طریق جهاد سازندگی سابق به مدت شش ماه در جبهه سابقه عضو را دارند می‎توانند به اداره‌ی امور ایثارگران گلستان واقع در خیابان شهید بهشتی مقابل دانشگاه گلستان مراجعه و ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۲۵۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 04 July 2016
یحیی خاندوزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: ایثارگرانی که از طریق جهاد سازندگی سابق به مدت شش ماه در جبهه سابقه عضو را دارند می‎توانند به اداره‌ی امور ایثارگران گلستان واقع در خیابان شهید بهشتی مقابل دانشگاه گلستان مراجعه و ثبت‌نام کنند.
وی در خصوص سبد سهام ایثارگران، ابراز کرد: سه مورد از مؤسسه‎های جهاد کشاورزی با عنوان جهاد توسعه، جهاد تحقیقات و جهاد نصر حمزه به‌صورت سبد سهام واگذار شده است و تمام ایثارگران می‎توانند با مراجعه به اداره‌ی امور ایثارگران مراجعه و اقدام به ثبت‎نام کنند.

آغاز ثبت‎نام سبد سهام به ایثارگرانی که 6 ماه سابقه جبهه در جهاد سازندگی را دارند
رئیس اداره‌ی ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان این‌که تمام ایثارگران از جمله آزادگان، جانبازان و رزمندگانی که شش ماه سابقه‌ی عضویت در جبهه را از طریق جهاد سازندگی دارند می‎توانند از سبد سهام ایثارگران استفاده کنند.
خاندوزی با اشاره به این‌که مهلت ثبت‌نام ایثارگران برای دریافت سبد سهام تا تاریخ 31 تیرماه جاری است، اذعان کرد: ایثارگران می‎توانند برای ثبت‎نام سبد سهام از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‎ها و هم‌چنین مراکز خدمات برای روستاییان اقدام کنند.
وی با بیان این‌که همه‌ی ایثارگران در هر صنفی که هستند می‎توانند از سبد سهام استفاده کنند، گفت: تمام ایثارگرانی که شاغل و یا حتی بیکار هستند می‎توانند در این زمینه ثبت‎نام کنند که لازمه‌ی ثبت‎نام در سبد سهام این است که شش ماه سابقه‌ی جبهه در جهاد سازندگی سابق را داشته باشند.
رئیس اداره‌ی ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: ایثارگران واجد شرایط می‎توانند نسبت به تکمیل فرم‎های چهارگانه سبد سهام اقدام کنند و هم‌چنین با شماره‎‎ تلفن 32240961 تماس حاصل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار