کد خبر: ۲۵۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 02 July 2016
رئیس جمعت هلال‌احمر آمل گفت: سه گردشگر آملی که شامگاه گذشته در جنگل‌های منطقه کلرد این شهرستان مفقود شده بودند، صبح امروز جان سالم به در بردند.

 جمشید نیکزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 19:20 روز گذشته از خبر مفقود شدن سه گردشگر آملی در منطقه جنگلی کلرد این شهرستان باخبر شدیم.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام موقعیت مکانی مفقود شدن گردشگران آملی عوامل و مأموران امدادی هلال‌احمر و سازمان آتش‌نشانی وارد میدان شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل تصریح کرد: با تلاش نجات‌گران ساعت سه بامداد امروز این افراد در داخل دره تسقاچال پیدا شدند.

این مسؤول با اشاره به تلاش تیم پنج نفره جمعیت هلال‌احمر که ساعت 20 روز جمعه از آمل راهی منطقه جنگلی نارنجستان شدند، تأکید کرد: یک تیم پنج نفره از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان هم از مسیر کلرد عملیات جست‌وجو را شب گذشته آغاز کردند تا با حرکت عوامل امدادی از دو مسیر مختلف گستره بیشتری برای یافتن مفقودان داشته باشند.

نیکزاد با اعلام اینکه این سه فرد همه آملی بوده و با میانگین سنی 40 سال برای تفریح و گردش وارد جنگل شدند، خاطرنشان کرد:‌ گردشگران با منحرف شدن از مسیر اصلی راه خود را در جنگل گم کرده و با مشکل برخورد کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل گفت:‌ در اقدام عملیاتی پس از هفت ساعت گردشگران حدود ساعت سه بامداد امروز پیدا شده و رأس ساعت 8:50 صبح امروز در منطقه کلرد تحویل خانواده‌ها شدند.

وی بیان کرد:‌ حال عمومی این سه گردشگر خوب بوده و مشکل خاصی برای سلامت آنها ایجاد نشده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار