کد خبر: ۲۵۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 02 July 2016


نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی پیشرو باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: استان البرز با داشتن ظرفیت‌های بسیاری که دارد می‌تواند به عنوان یکی از استان‌های پیش‌رو در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باشد.

وی رسیدن به این مهم را نیازمند همت و تلاش مدیران در دستگاه‌های مختلف دانست و افزود: مدیران در دستگاه‌های مختلف باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید سهم خود را از اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی ارتقا دهیم و دستیابی به این مهم مستلزم تعامل مدیران و توجه به این مقوله است.

اکبریان با تأکید بر اینکه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان البرز از جمله صنایع و واحدهای تولیدی می تواند گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی است.

این مسؤول با بیان اینکه استان البرز بیش از 3500 واحد تولیدی و صنعتی دارد خاطرنشان کرد: تمامی این واحدها به عنوان ظرفیت‌هایی بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شوند و می‌توانند سهم مهمی را اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

اکبریان اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع و توسعه این واحدها می‌تواند علاوه بر ارتقای این صنایع در افزایش اشتغالزایی نیز تأثیرات بسیار مهمی را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار