شهرداری هرسین:
طی مراسمی با حضور مسئولان،صبح امروز محمد کرم شیخی به عنوان شهردار جدید هرسین معرفی شد.
کد خبر: ۲۵۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 30 June 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه  مراسم معارفه محمد کرم شیخی شهردار جدید هرسين با حضور فرماندار، مديركل دفتر امور شهری، اعضای شورای تأمين، اعضای شورای شهر و مسئولين محلی امروز پنجشنبه در محل فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.
 فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: انتخاب شهردار حاصل اعتماد شورا است و شهردار برای اداره شهر باید نقشه راه داشته باشد.
 ياور محمدی افزود: شهرداری از مهمترين حوزه های فعال و ارزشمند در راستای خدمت گذاری به مردم است كه كليه حوزه های شهری را بصورت كلان و در راستای تكامل، توسعه و زيبا سازی آن در بر مي‌گيرد.
وی عنوان كرد: توانمند سازی، شناخت چارچوب های كلي شهر با اجزاء و عناصر تشكيل دهنده آن از وظایف مهم شهردار در يک فضای پيچيده كاری و محدوديت منابع مالی می باشد و همه باید برای به تعادل رسيدن فضای شهر به شهرداری كمک كنيم .
 محمدی با بر شمردن تعدادی از نيازهای مهم و اساسي شهرداری گفت: شهرداری جهت ساماندهی و جانمايی گورستان و مكان دفع زباله، نوسازی ماشين آلات با توجه به فرسوده بودن آنها و ساماندهی نيروهای شاغل در آن نيازمند تسهيلات و ارائه برنامه های مدون است.
فرماندار هرسين در پايان بيان كرد: مردم مهمترين ركن در مديريت فضای شهری هستند و باید با پرداخت بموقع عوارض و مطالبات قانونی در گسترش فعاليت های شهرداری و ارائه خدمات بهتر سهيم باشند.
 در ادامه لادن هاشمی مديركل دفتر امور شهری و روستايی استانداری كرمانشاه طی سخنانی از شهرستان هرسين بعنوان يكي از مهمترين شهرستان های استان كرمانشاه با پيشينه تاريخی ارزشمند ياد كرد و گفت، با توجه به بدهي های مالي شهرداری در حوزه های پرسنلی، عمرانی ، پيمانكاری و عدم تفريق به موقع بودجه توسط شورا از شهردار و اعضای شورای اسلامی اين شهر خواست تعاون و همكاری بيشتری جهت حل مشكلات شهرداری داشته باشند.
وي اظهار داشت: شهرداری هرسين از لحاظ جلوگيری از ساخت و سازهای غير مجاز و بدون پروانه كه باعث آشفتگی شهری و كاهش درآمد ها در شهرداری  شده عملكرد خوبی نداشته و انشاءالله با فعال شدن كميسيون ماده ۷۷ شهرداری بتواند درآمدهای خود را وصول كند .
هاشمی در پايان تصريح كرد: با تدوين برنامه ۵ ساله شهرداری بعنوان سند پيشرفت و توسعه هرسين كه بر اساس دستورالعمل و شيوه نامه های اعلام شده از وزارت كشور ابلاغ شده می تواند گام مهمي در جهت حل مشكلات هرسين برداشته شود. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار