استاندار گیلان:
مردم در مقاطع مختلف نشان دادند با دولت‌های نظام اسلامی همدل هستند و این موضوع تاییدی بر نظام است.
کد خبر: ۲۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 19 April 2015
به گزارش تابناک گیلان از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) و سوم خرداد ماه با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) و قدردانی از حضور پر شور و نشاط مردم گیلان در سفر رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: مردم در مقاطع مختلف نشان دادند با دولت‌های نظام اسلامی همدل هستند و این موضوع تاییدی بر نظام است.

وی حضور گیلانی‌ها در استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید را مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: حضور مردم در کنار دولت و خادمان خود در سال مزین به «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» تکلیف دولتمردان را بیشتر می‌کند.

نجفی با قدردانی از سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در فراهم کردن تمهید مقدمات سفر رئیس جمهور به گیلان، بیان کرد: بسیاری از مطالبات استان به نحوی مورد پشتیبانی رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گرفت و به بخش راه و راه‌آهن، موضوع‌های فرهنگی و ... توجه ویژه شده است.

*اجرای مصوبات رئیس جمهور به گیلان در سال 94 و 95

استاندار گیلان به تفاوت سفر رئیس جمهور با سفر دیگر دولت‌ها به استان اشاره کرد و گفت: تا سال 94 و 95 پروژه‌های مصوب در سفر رئیس جمهور به گیلان باید اجرایی شود و مسئولان استانی گزارش کار ارائه کند.

وی حضور سرمایه‌گذاران گیلانی و ایرانی خارج از کشور در سفر رئیس جمهور به گیلان را چشمگیر خواند و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران گیلانی و غیر گیلانی از کشورهای آلمان، آمریکا و کانادا برای سرمایه‌گذاری در استان اظهار تمایل کردند و یک گروه از سرمایه‌گذاران از کشور امارات با پرواز مستقیم وارد استان شدند.

نجفی استقبال سرمایه‌گذاران خارج از کشور را نشان‌دهنده وجود فضای مثبت در ایران دانست و یادآور شد: اجرای درخواست‌های عمومی مردم از جمله موارد مورد تاکید رئیس جمهور بود.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره)، خاطرنشان کرد: مراسم مذکور فرصت مناسبی برای پرداختن به اندیشه امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

وی به ترویج اندیشه امام (ره) در دنیا اشاره کرد و یادآور شد: نگه‌داری و هدایت انقلاب اسلامی در اندیشه امام (ره) حائز اهمیت است.

نجفی معماری امام (ره) در تکمیل انقلاب اسلامی را موثر دانست و اظهار کرد: امام (ره) عالمانه مردم را هدایت کرد و ملت را به میدان آورد.

استاندار گیلان به برگزاری سالگرد شهید ابوالحسن کریمی در نوروز امسال در شهرهای رشت و لاهیجان اشاره کرد و افزود: شهید کریمی یکی از ارکان انقلاب اسلامی در گیلان و مازندران بود.

وی با اشاره به اتفاق‌هایی که در کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در حال وقوع است، بیان کرد: امسال اندیشه‌های امام (ره) باید تجلی بیشتری پیدا کند.

استاندار گیلان به نمایان کردن بخش مردمی در مراسم 14 و 15 خرداد ماه اشاره کرد و یادآور شد: دنیا باید بداند مردم با تمام وجود از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و این امر نیازمند برنامه‌ریزی مسئولان است.

*تداوم انقلاب اسلامی بر پایه اعتماد مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور سرمایه‌های اجتماعی را از موضوع‌های مهم در تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سوم خرداد ماه بر پایه اعتماد مردم به نظام و رهبری اتفاق افتاده است.

محمد احمدی‌پور از تشکیل ستاد و کمیته‌های ستاد ارتحال امام (ره) در گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های 14 و 15 خرداد ماه در قالب مردمی برگزار می‌شود.

وی دستگاه‌ها را تسهیل‌کننده برگزاری مراسم در گیلان دانست و بیان کرد: مسئولان باید شرایط حضور مردم در مراسم، اعیاد و جشن‌ها را فراهم کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار