کد خبر: ۲۴۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 18 June 2016
به گزارش ایرنا علی کرد روز شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش افزود: فلسفه وجودی یک مدیر و مسئول در سازمان و ارگان دولتی این است که بر حسب شاخص های خدمت و انجام وظیفه مطالبات مردمی را پیگیری کند.
وی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، تعامل با مردم و حرکت در مسیر قانون و دولت از وظایف مسئولان است.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع مشکلات متعدد و کمبودها از جمله تامین آب آشامیدنی، راه و زیر ساختها، ارزاق، گازرسانی، اشتغال و سرمایه گذاری، بهداشت عمومی و غیره از خواسته های مردم این حوزه انتخابیه است که بطور مداوم حل این مشکلات را در خواست می کنند.
کرد اظهار داشت: مالیات ها و عوارض اخذ شده از مردم باید در مسیر خدمت به جامعه و خود آنان هزینه شوند.
نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش شامل خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد با اشاره به فعال شدن کارگروه های مختلف در دفتر ارتباطات مردمی وی، از مدیران دستگاههای اجرایی همکاری با این کارگروه ها را خواستار شد.
فرماندار شهرستان خاش نیز با اشاره به اینکه رویکردها و خدمات دولت تدبیر و امید در ابعاد مختلف قابل دفاع است، گفت: ثبات، امنیت و آرامش اجتماعی و اقتصادی، تقویت وحدت و همبستگی، رعایت اخلاق و صداقت و شفافیت در کار، مبارزه با فساد اداری و اقتصادی و استفاده از خرد جمعی از ثمرات مهم فعالیت دولت در حدود سه سال گذشته است.
محمداکبر چاکرزهی افزود: دولت در سه سال از عمر خود توانسته جایگاه ایران در عرصه های جهانی را ارتقا دهد و در حوزه های مختلف داخلی نیز اقدامات ارزشمند دولت قابل لمس است.
وی با بیان اینکه همدلی و همسویی با نمایندگان مجلس با هدف خدمت شایسته به مردم در دستور کار دولت است ادامه داد: انتظار دولت از نمایندگان مردم در مجلس نیز این است که رویه اعتدالی را در پیش گیرند و با استفاده از ظرفیت ها و بهره گرفتن از مشاوره های مسئولان مشکلات مردم را مرتفع کنند.
فرماندار خاش ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را با هدف ایجاد اشتغال متذکر شد و اظهار داشت: از نماینده مردم خاش در مجلس می خواهیم این موضوع و پروژه های مهمی مانند آبرسانی، دو بانده کردن محورهای ارتباطی، گازرسانی، راه آهن و نیز راه دسترسی به مرز را بعنوان اولویت و نیاز مهم از طریق مجلس و مجاری قانونی پیگری کنند.
امام جمعه شهرستان خاش نیز در این نشست تاکید کرد: مسئولان باید در انجام وظایف محوله اخلاص عمل داشته و منشا خیر باشند.
حجت الاسلام محمدحسین میری ضرورت برگزاری دوره های آموزشی عقیدتی و احکام دینی را در سطح ادارات و بازار خاش با هدف خدمت شایسته به مردم خواستار شد.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش هم با اشاره به اینکه مسئولان خدمتگزار در دولت به عنوان سردار قوم محسوب می شوند گفت: مدیران و کارکنان دولتی بایستی از فرصت های بدست آمده برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و معضلات جامعه بنحو شایسته ای استفاده کنند.
عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نیز با اشاره به مشکلات مالی شهرداری های خاش و نوک آباد و معوق ماندن چند ماهه حقوق کارکنان و همچنین وجود ماشین آلات فرسوده و حجم بالای مشکلات ناشی از حفاری های پی در پی دستگاههای خدمات رسان، گفت: تنها در حوزه شهر خاش 550 هکتار معبر خاکی داریم که تاکنون 90 هکتار آن آسفالت شده این در حالی است که حقوق معوقه کارکنان هنوز پرداخت نشده است که برای حل این مشکلات نیاز به همت و تلاش دولت و پیگیری های نمایندگان است.
مدیران ادارات ثبت احوال، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و محیط زیست نیز گزارشهایی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار