مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 2000 سبد غذایی شامل؛ اقلام خوراکی مصرفی ضروری در این ماه بین خانواده های نیازمندان و ایتام توزیع شده است.
کد خبر: ۲۴۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 17 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد اکرامی افزود: پیشبینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان با حمایت خیرین محترم توزیع این سبدهای غذایی افزایش یابد و خانواده های نیازمند بیشتری از این خدمات بهره مند شوند.
 
وی تصریح کرد: برای حمایت از خانواده های ایتام در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را پیش از این ماه آغاز کردیم و تلاش می کنیم  که از ظرفیت خیرین، دانشجویان، فرهنگیان، خیرین و سایر اقشار جامعه استفاده شود.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان با اشاره به اجرای طرح همیان مولا در این  شهرستان برای اولین بار گفت: برای اولین بار در راستای اجرای طرح همیان مولا بیش از 500 کیسه مخصوص جمع آوری اقلام خوراکی مصرفی در بین مردم و خیرین توزیع شد که با استقبال خوب شهروندان مواجه بودیم و پس از قرار دادن بسته های غذایی در این کیسه در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
 
اکرامی افزود: هدف از اجرای این طرح ، زنده نگه‌داشتن سیره امامان به‌خصوص مقتدای شیعیان امام علی(ع) است که همواره یاور مظلومان و یتیمان بوده اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در ادامه طرح حمایت از خانواده های نیازمندان در ماه مبارک رمضان 500 سبد کالا توسط یکی از خیرین بین خانواده های ایتام توزیع شد که شامل اقلام مصرفی ضروری در این ماه و ارزش ریالی هر سبد نیز بین یک تا یک میلیون و 200 هزار ریال می باشد و توسط خیران دیگری نیز 200 و 400 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.
 
 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان به حمایت نماینده شرق استان در مجلس از خانواده نیازمندان و ایتام نیز اشاره کرد و گفت: از سوی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز 540 میلیون ریال برای خانواده های نیازمندان و ایتام در نظر گرفته شد که به صورت اقلام خوراکی و سبد غذایی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
 
اکرامی به کمک نقدی دفتر یکی از مراجع به نیازمندان رودان نیز اشاره کرد و افزود: توسط دفتر یکی از مراجع مبلغ 800 میلیون ریال برای حمایت از ایتام و نیازمندان اختصاص پیدا کرد و از سوی مسجد حضرت ابالفضل رودان نیز بیش از  300 هزار قرص نان بین نیازمندان توزیع می شود.
 
وی به جذب 72 حامی در هفته اول ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته اول ماه مبارک رمضان 72 حامی جذب شده است و امیدواریم که تا ولادت امام حسن (ع) بیش از 700 حامی جذب شوند و بتوانیم رقم سرانه ایتام را افزایش دهیم.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان با اشاره به آغاز طرح مفتاح الجنه دراین شهرستان افزود: در راستای اجرای این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از  300 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان، مورد دلجویی و سرکشی و مسئولان قرار می گیرند.
 
اکرامی خاطر نشان کرد: هم اکنون 33 خانوار مددجو در این شهرستان مشمول این طرح قرار گرفته اند و مسئولان و خیران با آنان دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات و خواسته های آنها آشنا شدند.
 
وی وعده ساخت یک واحد مسکونی مددجویی از محل سهمیه سال 95، تعمیر یک واحد مسکونی مددجویی، تامین پوشاک دانش آموزان مددجو، تامین یک دستگاه یخچال برای یک خانوار نیازمند و تکمیل سرویس بهداشتی و تعمیر واحد مسکونی یک خانواده مددجویی را از جمله مطالبات مددجویان طی این بازدیدها عنوان کرد که در اولین فرصت اجرایی می شوند.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان از راه اندازی سامانه الکترونیکی پرداخت صدقات کمیته امداد خبر داد و گفت:  شهروندان رودانی می توانند با شماره گیری کد #0767*8877* صدقات خود را برای کمک به نیازمندان بصورت الکترونیکی پرداخت کنند.   
 
ب گزارش ایسنا، هم اکنون 20 هزار نفر در قالب هفت هزار و 800 خانوار مددجو تحت پوشش و حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان رودان قرار دارند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار