پنج شنبه انگلیس به مصاف ولز رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
کد خبر: ۲۴۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 16 June 2016
به گزارش تابناک تبریز، پنج شنبه در رقابتی حساس از گروه A، انگلیس و ولز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک انگلیس به پایان رسید.

در ابتدا گرت بیل در دقیقه 42 ولز را پیش انداخت، اما در ادامه جیمی واردی در دقیقه 56 بازی را به تساوی کشاند و سپس دانیل استوریج در دقیقه 92 گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

 در نیمه اول این سه شیرها بودند که توپ و میدان را در دست داشتند، اما در دقیقه 42 ولز توسط گرت بیل از روی یک ضربه آزاد، بر خلاف جهت بازی به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت. در نیمه دوم جیمی واردی که به جای هری کین به میدان آمده بود توانست در دقیقه 56 بازی را به تساوی بکشاند. پس از این گل، ولز به لاک دفاعی رفت و انگلیس شدت حملات خود را افزود اما هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. حتی ورود مارکوس راشفورد در دقیقه 73 به جای آدام لالانا نیز نتوانست گره از کار سه شیر ها بگشاید، اما در نهایت در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود، دنیل استوریج روی یک حرکت تیمی در دقیقه 92 گل پیروزی بخش سفید پوشان را به ثمر رساند تا انگلیس سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورد./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :