کد خبر: ۲۴۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 15 June 2016
به گزارش تابناک یزد، "نت آخر"، "تاريك روشن" و "میشه؛ اگه بخوای!!" خود را براي حضور در یازدهمین جشنواه فیلم کوتاه رضوی آماده مي‌كنند.
 مستند 30 دقیقه‌ای "نت آخر" به کارگردانی "حسین صباغ" برای حضور در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی ارسال شد.

این مستند به تهیه‌کنندگی حوزه هنری یزد، روایتگر بخشی از زندگی شهید "سید جلیل ساداتی"، هنرمند عرصه موسیقی و سرود است. شهید ساداتی در دوران انقلاب و دفاع مقدس فعالیت‌های فرهنگی هنری متعدد و تأثیرگذاری در استان یزد انجام داده است.

مجری طرح: "محمد صادق کوچک زاده"، تصویر بردار: " بهنام تاجمیر ریاحی"، صدابردار: "ولی داوری"،مدیر تولید: "امین محمدی نیا"، نویسنده گفتار متن و راوی: "محمد صادق دهقانی"، دستیار کارگردان و برنامه ریز: "محسن زارع"، دستیار تصویربردار: "علی پورهادیان"، تدوین، صداگذاری و مشاور کارگردان: "احمد صراف یزد" هستند.

گفتني است؛ "حسین صباغ" فیلم‌های حرمان و انارهای نارس را نیز در کارنامه دارد.

فیلم کوتاه داستانی "تاریک روشن" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی "علیرضا براتی" نيز برای حضور در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در حال ساخت است.

این فیلم کوتاه که متقاضی حضور در بخش فرهنگ رضوی است، چهارمین اثر این کارگردان می‌باشد که به تازگی تدوین آن توسط "فرشاد فداییان" به اتمام رسیده و صداگذاری این اثر به دست "حسین قورچیان" و اصلاح رنگ و نور آن توسط "نیما دبیرزاده" در حال انجام است.

این فیلم با حمایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده و تصویربرداری آن در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

از دیگر عوامل فیلم "تاريك روشن" مي توان به سید جواد نوریان و هلما نادری (بازیگران)، سلمان باهنر(نویسنده)، رضا قلیچ خانی(تصویربردار)، فاطمه منتظری(گریم)، حسینعلی حمله‌داری(صدابردار) و علیرضا باستانی (مدیر تولید و تدارکات) اشاره كرد.

گفتنی است؛ براتی با فیلم کوتاه "بن بست تاک" در نهمین دوره جشنواره رضوی نیز حضور داشته است.

"میشه؛ اگه بخوای!!" پنجمین فیلم کوتاه "محمدرضا نوریان" است كه توسط مستانه کرباسی تدوین شده و "حمیدرضا حمزه‌پور" در حال صداگذاری آن براي حضور در جشنواره يازدهم رضوي است.

فرشید ابوالحسن زاده، امید محمدی، محمد الوان کاریان، مهدی شیرازی و نسیم سیدعلیخانی بازیگران این فیلم هستند.

از دیگر عوامل فیلم میتوان از عماد عبدالحی (تصویر بردار)، غزال بخت آزاد (اصلاح نور و رنگ)، ایمان حاجی رحیمی (مدیر تولید)، علیرضا منصوری (ضبط صدا)، نگار رئوفی و کامران معروفی (عکاس)، محمد الوان کاریان (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، وحید مروتی (دستیار دوم کارگردان) و محمدرضا نوریان (نویسنده، تهیه کننده و کارگردان) نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار