فرماندار شهرستان لنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام ‌گرفته در سفر استانی «کاروان تدبیر و امید» معاون پارلمانی رییس جمهور به‌ عنوان نماینده دولت به شهرستان لنجان سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید محسن سجاد عصر امروز در نشست هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور تحت عنوان «کاروان تدبیر و امید» با روسای شورای اسلامی شهر در شهرستان لنجان، اظهار کرد: ستادهای استقبال مردمی در شهرستان لنجان با نصب بنرهایی در سطح شهرستان‌ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

وی افزود:‌ تمهیدات و هماهنگی‌های لازم با سازمان حمل و نقل عمومی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای دور هم جمع شدن مردم شهرستان لنجان و انتقال آنها به میدان امام اصفهان برای دیدار مردمی با رئیس جمهور انجام شده است.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه اولین اقدام انتقال مشکلات شهرستان به شخص رئیس جمهور خواهد بود، تصریح کرد: مسائل و دغدغه‌های مسئولین و مردم شهرستان لنجان با جدیت کارشناسی شده است که در این میان می‌توان به کمبود آب، بحث آلودگی، مشکلات مسکن مهر فولادشهر و رفع مشکل نقاط حادثه خیز جاده‌ای در شهرستان اشاره کرد.

سجاد با اشاره به اینکه سفر و حضور رئیس جمهور و اعضاء هیئت دولت در استان اصفهان مایه خیر و برکت خواهد بود، اضافه کرد: حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان لنجان سفر خواهند کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و تدابیری لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی متذکر شد: 48 پروژه فاضلاب عمرانی در ایام دهه فجر و با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ زنی خواهند شد که باعث توسعه و عمران هرچه بیشتر شهرستان لنجان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار