مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ثبت‌نام 538 واحد صنعتی استان یزد در سامانه بهین‌یاب خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 12 June 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا علمدار در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به اینکه دولت تسهیلات ویژه‌ای به 7 هزار و 500 واحد مشکل‌دار که برای کمتر از 100 نفر اشتغال ایجاد می‌کنند، پرداخت خواهد کرد، اظهار داشت: تاکنون 538 واحد صنعتی دارای شرایط لازم در سایت بهین‌یاب برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: 13 ثبت‌نام دچار نقص بوده و 510 واحد نیز در نوبت هستند و پرونده 16 واحد نیز تایید شده است.

علمدار با بیان اینکه پرونده چند واحد دیگر نیز طی 24 سال آینده تعیین تکلیف می‌شود، خاطرنشان کرد: فردا به طور قطع آمار اعلامی پرونده‌های تایید شده دو برابر میزان فعلی خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار امیدواری کرد: با پرداخت این تسهیلات به واحدهای دارای مشکل کمبود نقدینگی، فعالیت در تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان یزد از سر گرفته یا آغاز شود.

ظرفیت نیروگاهی یزد به 2450 مگاوات رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت برق نصب شده نیروگاهی برق در استان یزد اظهار داشت: تا پایان سال 94 ظرفیت نیروگاهی استان یزد 2 هزار و 100 مگاوات بوده که این رقم با راه‌اندازی و بهره‌برداری نیروگاه تابان به 2 هزار و 450 مگاوات رسیده است.

محمدحسن صباغ‌زادگان بیان کرد: در سال 94 بیش از 10 میلیارد کیلووات ساعت برق در استان یزد تولید شده که مصرف استان معادل 7 میلیارد کیلووات ساعت بوده است و این آمار به معنای آن است که استان یزد بیش از 3 میلیارد کیلووات ساعت بیش از حد نیاز برق تولید کرده است.

وی با بیان اینکه برق تولید شده از طریق خطوط انتقال به استان‌های همجوار صادر شده است، افزود: یزد سال گذشته در زمره استان‌های صادرکننده برق به استان‌های همجوار قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار