دهیار بندر چیروئیه از آتش‌سوزی در ساختمان دهیاری این بندر خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 11 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، یوسف جعفری بعدازظهر از آتش‌سوزی در دهیاری این بندر خبر داد و اظهار داشت: به هنگام عبور از کنار ساختمان دهیاری به یکباره مشاهده کردم که دود غلیظی از قسمت اتاق اداری این دهیاری خارج و شعله‌های آتش از پنجره اتاق دهیاری زبانه می‌کشد و دود تمام دهیاری را فرا گرفته بود.
 
وی افزود: بلافاصله با کمک همکاران دهیاری و مردم روستا به وسیله تراکتور حمل آب آتش مهار شد و در این حریق به قسمت دفتر شورای اسلامی روستا آسیبی نرسید ولی متاسفانه در قسمت اداری دهیاری پرونده‌‌های مردم کاملا در آتش سوختند.
 
دهیار بندر چیروئیه اضافه کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت ولی خسارت زیادی به قسمت اداری دهیاری وارد شده که کلیه تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاملا در آتش سوخته است.
 
جعفری نوسان برق و اتصال در قسمت برق کولر اتاق دهیاری را علت بروز این حادثه اعلام کرد و تصریح کرد: این بندر با داشتن اسکله صیادی و دارا بودن 55 فروند لنج صیادی و 50 فروند قایق صیادی از داشتن آتش نشانی محروم است.
 
وی افزود: پارسال نیز یک واحد مسکونی به علت آتش‌سوزی کاملا در آتش سوخت و ما بارها برای پیگیری و اخذ مجوز آتش نشانی به ادارات مربوط مراجعه نمودیم ولی تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
 
شایان ذکر است بندر چیروئیه در65 کیلومتری غرب بندرچارک و در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار