کد خبر: ۲۴۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 10 June 2016
امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ با بیان اینکه تروریسم ابزاری در دست قدرتمندان، استعمار است، گفت: استکبار جهانی برای ویرانگری در هر مکانی از این ابزار استفاده کرده‌اند و می‌کنند.

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سیمرغ، اظهار کرد: جهاد سازندگی نهادی انقلابی است که در کنار دیگر نهادهای انقلابی خدمات خوبی را ارائه داده است و هفته جهاد کشاورزی و تشکیل جهاد سازندگی به‌فرمان امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم.

وی افزود: برخی کشاورزان منطقه در ارتباط با برق‌رسانی برای امور کشاورزی و مزارع تقاضاهایی را داشتند که نیازمند توجه بخشداران برای پیگیری و حل این معضل در بخش کشاورزی است.

امام‌جمعه شهرستان سیمرغ به برگزاری اجلاسیه سه وزیر دفاع کشورهای ایران، سوریه و روسیه در رابطه با مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: در گذشته این اجلاسیه به همراه آمریکا برای مبارزه با تروریسم انجام می‌شد اما می‌بینیم که هواپیماهای آمریکایی در میادین تروریست‌ها حضور دارند و متوجه می‌شویم صحبت‌های آمریکا جز دروغ و سیاست‌بازی نیست.

وی افزود: اجلاسیه تهران پیام خوبی در دفاع از مردم مظلوم در برابر تروریسم است.

یوسفی با بیان اینکه تروریسم ابزاری در دست قدرتمندان، استعمار است، تصریح کرد: استکبار جهانی برای ویران‌گری در هر مکانی از این ابزار استفاده کرده‌اند و می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 40 سال پیش مرحوم محمدتقی فلسفی واعظ مشهور و از شخصیت‌های مبارز انقلاب اسلامی فرمودند: «شما زیر علم سازمان ملل سینه چهل ضرب نزنید، امام‌زاده‌ای نیست که شفا دهد.» و امروز می‌بینیم آقای بانکی‌مون دبیر کل سازمان ملل متحد بعد از خارج کردن عربستان از لیست سیاهی که به‌دلیل کشتار کودکان مظلوم یمن در آن قرارگرفته بود، اعلام می‌کند: حذف عربستان از فهرست سیاه تصمیم دردناکی بوده است.

امام‌جمعه سیمرغ در پایان گفت: چشم سازمان ملل و حامیان دروغین انسانیت فقط پول را می‌بیند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار