تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۴۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 10 June 2016
بیکاری مشکل حاد خوزستان/ خودروهای اروندی حداقل مطالبه مردم خوزستان است

حجت الاسلام ناصری نژاد در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد: بیکاری مشکل حاد در خوزستان است و با این ظرفیت هایی که استان دارد واقعا غیرقابل قبول است و انصاف نیست که خوزستان با نرخ بالای بیکاری مواجه شود. (جزئیات بیشتر)




شهردار آبادان استیضاح شد

پس از چند روز که خبر از طرح استیضاح شهردار این‌شهر به گوش می‌رسید، بالاخره امروز این اتفاق رخ داد و محمودرضا شیرازی پس از پنج سال قرار داشتن در این جایگاه استیضاح شد. (جزئیات بیشتر)




پرونده الکترونیک سلامت پروژه شاخص مرکز بهداشت خوزستان

برنامه مهم دیگر سال 95 تشکیل پرونده الکترونیک سلامت است بدین صورت که هر فردایرانی دارای یک پرونده الکترونیک خواهد شد و در هر نقطه از کشور اگر کد ملی فرد مورد نظر وارد سیستم طراحی شده گردد می توان به کلیه اطلاعات و سوابق پزشکی وی دست یافت. (جزئیات بیشتر)




رایزنی مدیران شهری اهواز در سطح کشوری برای مدیریت بهتر کلانشهر اهواز

رامی علاسوند در این زمینه گفت: وظایفی که رهبر انقلاب در این خصوص به شهرداری ها واگذار کردند، در راستای موضوع مدیریت یکپارچه و واحد شهری است که آینده خوبی برای شهرها خواهد داشت. (جزئیات بیشتر)




برگزاری ویژه برنامه مادر امت برای اولین بار در کشور

ویژه برنامه شب وفات حضرت خدیجه(س) تحت عنوان مادر امت برای اولین بار به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. (جزئیات بیشتر)




آیین هایی که به مصیبت تبدیل می شود

در حال حاضر استفاده از سلاح های شکاری و جنگی مجاز و غیر مجاز در مراسمات فاتحه خوانی و عروسی بیشتر از سایرموارد مرسوم در خوزستان مورد بررسی قرار دارد. (جزئیات بیشتر)




بهره برداری از نخستین سایت لیزری دانش آموزی کشور در اهواز

نخستین سایت لیزری دانش آموزی کشور روز چهارشنبه در پژوهش سرای غدیر ناحیه دو اهواز به بهره برداری رسید. (جزئیات بیشتر)




بومی یا غیر بومی بودن استاندار، بحث فرعی است

با توجه به مباحث مهمی که در استان خوزستان باید به آن ها پرداخته شود،بحث بومی یا غیر بومی بودن استاندار آینده خوزستان بحثی فرعیست و در شرایط فعلی استان اهمیت لازم را ندارد. (جزئیات بیشتر)




مصرف خون در استان خوزستان از میانگین کشور بالاتر است

قاسم زاده یادآور شد: میانگین کشوری 51 درصد است که با نسبت 60 درصدی خوزستان فاصله معناداری دارد. (جزئیات بیشتر)




زنگ خطر افزایش فست فودها در اهواز

غذاهای فست فود برخلاف ظاهر زیبا و گول زننده‌ای که دارند دارای ارزش غذایی پایینی هستند و این غذاها نه تنها ویتامین و املاح مورد نیاز بدن را تأمین نمی‌کنند، بلکه مصرف مداوم آنها باعث بروز اختلالات رشد در کودکان و نوجوانان به ویژه در سنین بلوغ می‌شود. (جزئیات بیشتر)




دولت، به یاری کشاورزان خوزستانی بشتابد

از دولت تقاضا می شود بخشی از ضرر و زیان وارده به کشاورزان را به صورت بلاعوض و مابقی را با اعطای وام های بلند مدت با بهره کم پرداخت نماید. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
برچسب ها: تابناک ، تابناک هفته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار