نخستین نمایشگاه دستاوردهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 09 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی نمایشگاه دستاوردهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شهرستان آبیک برگزار گردید.

این نمایشگاه به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک و با هدف نمایش فعالیت‌های هنرمندان به ویژه نسل جوان در راستای حفاظت و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دایر شده و بیش از 500 اثر از آثار هنری و محصولات تولیدی هنرآموختگان مرکز آموزش صنایع دستی و هنرهای سنتی آبیک همراه با استادکاران، صنعتگران و صاحبان شرکت‌های تعاونی و کارگاه‌های برتر شهرستان در رشته های گلیم، معرق، سفال، چرم، رودوزی‌های سنتی، نقاشی روی شیشه و پارچه و... در یازده غرفه به معرض نمایش درآمد.      

شایان ذکر است در این نمایشگاه غرفه های متعدد جانبی دیگر مانند غرفه کودک، غرفه مردم شناسی و ... برای بازدید علاقمندان دایر و تولید زنده آثار و محصولات صنایع دستی توسط هنرمندان و صنعتگران این شهرستان اجرا شد.

این نمایشگاه به مدت دو روز در بوستان شهید رجایی آبیک برگزار و طی این مدت میزبان فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهرستان آبیک، روسای ادارات و جمع کثیری علاقمندان و هنردوستان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار