کد خبر: ۲۴۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 07 June 2016


فرماندار فردیس از اجرای طرحی با هدف کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به طور قطع با گران‌فروشان و کم‌فروشان برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

علی‌قنبر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان مردم روزه‌دار ایران اسلامی اقدام به برگزاری مراسم‌های ویژه‌ای کرده و در این ایام پرخیر و برکت، نیاز بیشتری به برخی از محصولات دارند.

وی افزود: از حدود دو ماه قبل تمهیدات ویژه‌ای با هدف تامین محصولات و اقلام ضروری مورد نیاز مردم در این ماه انجام شده و هم اکنون هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان فردیس تصریح کرد: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته، هم اکنون نیاز مردم از جمله مواد غذایی پر مصرف مانند، برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، قند و شکر، میوه، حبوبات و لبنیات تامین شده است.

زمانی گفت: بنابراین شهروندان برای تهیه مایحتاج ضروری خود در شهرستان فردیس هیچ دغدغه‌ای ندارند و تمام این اقلام در بازار موجود است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای کنترل قیمت‌ها در این ایام صورت گرفته است، بیان داشت: با توجه به افزایش تقاضا ممکن است که برخی از واحدهای صنفی به قانون پایبند نبوده و قیمت‌ها را به صورت غیرمجاز و غیرقانونی افزایش دهند.

فرماندار فردیس افزود: به همین دلیل طرح ویژه نظارتی از روز گذشته در این شهرستان اجرا شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از جمله عرضه کالاهای بی‌کیفیت و غیر استاندارد، گران‌فروشی و یا کم فروشی، با واحد صنفی متخلف برخورد سریع و قاطع طبق قانون انجام خواهد شد.

زمانی گفت: خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی و اتحادیه‌های مستقر در شهرستان فردیس، همکاری و تعامل خوبی با نهادهای نظارتی، بازرسی و مردم دارند و امیدواریم در ماه مبارک رمضان این تعامل افزایش یابد.

وی از شهروندان نیز خواست در صورت هرگونه گران‌فروشی و کم‌فروشی، ضمن عدم خرید از واحدهای صنفی متخلف، گزارش این تخلف را به نهادهای مربوطه ارائه دهند.

زمانی در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نهادهای نظارتی و بازرسی موظف هستند که در کمترین زمان ممکن گزارش‌های مردمی را بررسی و گزارش آن را ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار