کد خبر: ۲۴۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره امتنان ازکارآفرینان برتراستان البرز خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز اسماعیل خلیلی روز دوشنبه افزود: هدف از برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی ، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارافرینانه ، معرفی کارافرینان به جامعه بعنوان الگوهای موفق برای جوانانی که متقاضی ورود به عرصه کسب و کار هستند ، تشویق و ترغیب فارغ التحصیلان به ورود به عرصه کارافرینی و تقدیر از منتخبان جشنواره عنوان کرد.

وی با اعلام تاریخ ثبت نام در این جشنواره گفت : ثبت نام از امروز آغاز و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 31 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت .

وی خاطرنشان کرد : تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی می باشند می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www .karafarinanebartar.irمراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.

وی یادآور شد : متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز واقع در کرج-آزادگان ، بلوار امام رضا(ع)، خیابان اردلان سوم، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، طبقه سوم، معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 32511617 تماس حاصل نمایند .

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرزخاطر نشان کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت ، کشاورزی و خدمات استان انتخاب وپس از معرفی در جشنواره استانی ،در صورت داشتن شرایط لازم و پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد .

خلیلی در خصوص اهمیت فعالیتهای کارآفرینان در توسعه اشتغال و رونق تولید در کشور بر این مطلب که کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول بوده و با تشخیص فرصت ها ارزش آفرینی کرده تاکید نموده و گفت : کارآفرینان با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار و پویایی برای اشتغال و اقتصاد کشور را به همراه می‌آورند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار