در نطنز/
تابناک: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نطنز گفت: نمایشگاه آثار صنایع‌دستی و مجسمه‌های "مرحوم علی اکبر صنعتی" در نمایشگاهی در نطنز افتتاح شد.
کد خبر: ۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹ 02 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی مشربی‌بادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه خانوادگی مجسمه ساز و هنرمند فقید کشوری، مرحوم " علی اکبر صنعتی" امروز افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که تا 22 بهمن‌ماه سال جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز دایر است، بیش از 75 اثر از این مرحوم در زمینه‌های مجسمه سازی، نقاشی، معرق با سنگ و معرق با چوب وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: در کنار این نمایشگاه نیز نمایشگاه نقاشی محمد ابراهیمی و آیدا رضوانی از نطنز نیز با 50 اثر دایر شده و آماده پذیرای علاقه‌مندان است.

وی تصریح کرد: در شهر بادرود نیز، کتابت سوره مبارک فجر با حضور 35 نفر از خوشنویسان بادرودی از موسسه آزاد هنری یزدان، افتتاح خانه کتاب بادرود و افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در این شهر برگزار می‌شود.

مشربی پیرامون افتتاح کتابخانه عمومی شهر خالد آباد بیان کرد: این کتابخانه که در فضایی مناسب و با نور کافی و امکانات گرمایشی و سرمایشی کامل بنا شده، با ارسال بخشی از تجهیزات و 5 هزار جلد کتاب، آماده بهره برداری شده است و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح کتابخانه مرحوم همتی خالدآباد علاوه بر افزایش 30 درصدی زیربنای فضای کتابخانه‌های نهادی شهرستان، شاهد دسترسی هر چه بیشتر مردم عزیز به کتابخانه‌های عمومی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار