فرماندار شهرستان ممسنی گفت: احزاب و گروه های سیاسی برای برگزاری گردهمایی و همایش باید از این فرمانداری به صورت رسمی مجوزهای لازم را اخذ کنند تا بتوانیم با آنها همکاری داشته باشیم.
کد خبر: ۲۴۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 05 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: رهام پیکری، یکشنبه در نشست هم اندیشی روسای اداره های ممسنی با نماینده دوشهرستان ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهمترین برنامه های پیش رو در سال 95 بحث انتخابات ریاست جمهوری است که فعالیت های مرتبط با آن از مهر 95 آغاز خواهد شد.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 برگزار می شود، احزابی که قصد دارند در ارتباط با این موضوع نشست برگزار کنند باید با اخذ مجوز مبادرت به این کار کنند.
فرماندار ممسنی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: عمده فعالیت های دولت در سال 95 مبتنی بر تامین آب آشامیدنی مردم و تامین جاده های دسترسی در حوزه های روستایی و بین شهری است.
پیکری افزود: کارهای خوبی در دو بخش یاد شده در شهرستان ممسنی انجام شده و در آینده نیز با برنامه ریزی های اصولی و متناسب با اعتباراتی که به این شهرستان اختصاص می یابد، فعالیت های موثری در این دو حوزه انجام خواهیم داد.
نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم نیز در این نشست گفت: مهمترین مولفه در انجام امور، 'پیگیری' است زیرا اگر تصمیم و تدبیر خوب با پیگیری توام نباشد، آن تصمیم نتیجه ای به همراه ندارد و بایگانی خواهد شد.
مسعود گودرزی اظهار کرد: انتظار ما از دست اندرکاران دستگاه های اجرایی این است که برای رسیدن به هدف به موضوع پیگیری توجه کافی داشته باشند تا از این طریق نتیجه مورد نظر حاصل شود.
وی، به تجربه های خود در زمینه امور اجرایی اشاره کرد و خطاب به مسئولان شهرستان های ممسنی و رستم، گفت: چنانچه مشکلات و مسائلی که شما به صورت مکتوب ارائه می کنید، کارشناسی شده، جامع و توام با پیشنهادهای عملیاتی و اجرایی باشد، می توان به درستی آن را پیگیری و از راه هایی که به راحتی و زودتر منتج به نتیجه می شود برای حل آنها اقدام کرد.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری و شهرستان رستم به مرکزیت مصیری در فاصله 175کیلومتری غرب شیراز واقع شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار