دادستان عمومي و انقلاب قزوين گفت: هر چه ارتباطمان با مردم بيشتر و مستحكم تر شود در رسيدن به اهداف خدمتي خويش موفق تر خواهيم بود.
کد خبر: ۲۴۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 05 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعيل صادقي نياركي در نشست مسئولان قضايي استان قزوين كه در سالن جلسات شهید بهشتی برگزار شد، بيان کرد: هفته قوه قضائيه فرصت مغتمي است كه خدمات دستگاه قضا را براي مردم عرضه كنيم.
وي ادامه داد: اين فرصت بهانه خوبي است تا با مأموريت ها آشنا شويم و با تبيين درست عملكرد و خدمات دستگاه قضا، رضايتمندي مردم را رقم بزنيم.
دادستان عمومي و انقلاب قزوين اضافه كرد: در طول سال مردم به دستگاه قضا مراجعه مي كنند، هفته قوه قضائيه فرصت خوبي است تا دست اندركاران دستگاه قضايي به ميان مردم بروند و از نزديك به پرسش هاي آنها در خصوص مسائل مختلف پاسخ دهند.
وي افزود: ارزش دارد كه در اين راه سختي ها را به جان بخريم چرا كه هر چه ارتباطمان با مردم بيشتر و مستحكم تر شود در رسيدن به اهداف خدمتي خويش موفق تر خواهيم بود.
حجت الاسلام صادقي نياركي عنوان كرد: به نظر مي رسد در ايام هفته قوه قضائيه موضوع ديدار با خانواده شهدائ و ديدار با بازنشستگان مورد توجه قرار گيرد.
در ادامه معاون فرهنگي دادگستري كل استان قزوين اظهارداشت: عطرافشاني و غبار روبي مزار شهداء، حضور در نماز پرصلابت جمعه، افتتاح دادسراي عمومي و انقلاب محمديه، ديدار با اقشار مختلف مردم، بازديد از زندان و ديدار با زندانيان، افتتاح دومين دفتر خدمات الكترونيك قضایی، برگزاري مسابقات فوتسال و ... از برنامه هاي اين ايام است.
حجت الاسلام عبدالهي يادآورشد:  اميد كه در اين هفته بتوانيم از فيوضات ماه مبارك رمضان نيز بهره مند شويم و بتوانيم در جهت خدمت رساني بيش از پيش به مردم گام هاي بيشتري برداريم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار