دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهران از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 03 June 2016

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهران از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ سرگرد روح الله جاویدان در نخستین نشست امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به مهمترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشاره کرد و گفت: برای امسال بحث طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح افرادی که دلسوز و متعهد باشند پس از جذب آموزش‌های لازم را نسبت به نحوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر فرا گرفته و در این زمینه فعال می‌شوند.

امام جمعه مهران نیز با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است، اظهار کرد: جامعه‌‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیا نشود، از رحمت خداوند دور می‌ماند زیرا احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است.

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی افزود: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه‌های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

وی اظهار کرد: آیات و روایات زیادی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر وارد شده است و اولین کسی که امر به معروف کرد خداوند تبارک و تعالی بود.

امام جمعه مهران تصریح کرد: اگر توصیه های اسلام به عنوان وظیفه عمل شود و چنین هسته هایی که خانم ها و آقایان در آن حضور داشته باشند، تشکیل شود، بسیار موثر خواهد بود.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار