کد خبر: ۲۳۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 02 June 2016
تابناک گیلان - سه ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عازم ایتالیا شدند .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر چهارشنبه در این خصوص گفت : از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، 12 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند تا دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا برگزار کنند که از این تعداد ، سه بازیکن از استان گیلان است .

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، محمد احمد زاده ، حسن عبداللهی و فرید بلوک باشی سه ورزشکار استان گیلان به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند .

وی اظهار کرد : این سه ورزشکار ملی پوش گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به ایتالیا اعزام شدند تا دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی قدرتمند ایتالیا برگزار کنند .

وی ادامه داد : تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای شرکت در مسابقات المپیک ساحلی 2016 آماده می شود و امیدواریم که این سه ورزشکار گیلانی به عضویت تیم ملی درآیند تا با این تیم در رقابت های المپیک آسیایی حضور یابند .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : خوشبختانه گیلان یکی از قطب های برتر در رشته فوتبال ساحلی محسوب می شود و با توجه به اینکه سه تیم از این استان در لیگ برتر کشور حضور دارند ، همواره بازیکنان گیلانی حضور چشمگیر و موثری در تیم ملی دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار