بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۳۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 01 June 2016
استاندار باید برنامه محور باشد

دکتر برات قبادیان عنوان کرد: خوزستان استان ویژه ای است، از این رو نگاه سنتی و معمولی به اداره آن و مدیریت ارشد آن که نماینده دولت در استان است، اشتباه و ظلم به این استان است. استاندار خوزستان باید از ویژگی های خاص مدیریتی نظیر برنامه محوری، دارا بودن برنامه و پایبندی به اجرای دقیق برنامه ها و اعتقاد به وحدت در کثرت نیز برخوردار باشد. (جزئیات بیشتر)




نمایندگان خوزستان در کدام کمیسیون های مجلس خبرگان حضور دارند؟

اسامی اعضای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم توسط دبیرخانه این مجلس منتشر شد. (جزئیات بیشتر)




نخستین نشست هم اندیشی فرهنگ، شهر و شهروند در اهواز برگزار شد

مهدی مکارمی در این نشست گفت: اصحاب رسانه نزدیکترین ارتباط نهادی را با حوزه فرهنگی و اجتماعی دارند، لذا از این عزیزان دعوت کردیم تا در زمینه اجتماعی و فرهنگی شهر اهواز تبادل نظر کنیم. (جزئیات بیشتر)




روابط عمومی های برتر خوزستان معرفی شدند

سومین جشنواره روابط عمومی‌های استان خوزستان با عنوان "سلام" امروز یکشنبه در اهواز برگزار و از نفرات برتر عرصه روابط عمومی قدردانی شد. (جزئیات بیشتر)




خوزستان، استاندار جدید، بایدها و ظرفیت ها

امیدواریم دولت تدبیر و امید، شخصیتی ملی، دارای پتانسیل بالای اجرایی، توسعه محور، معتقد به مدیریت علمی و قائل به گفتمان اعتدال گرایی را به عنوان سکان دار استان خوزستان برگزیند. (جزئیات بیشتر)




دو خداحافظی، دو کارنامه

حالا در حالی که بخاطر عملکرد استاتداران بومی مان، دولتی ها بدنبال انتصاب استاندار غیربومی برای خوزستان هستند، اصفهانی ها، عبداله ویسی را بخاطر عملکرد خوبِ اش به اصفهان می برند تا سرمربی غیربومی شان شود. (جزئیات بیشتر)




واگذاری تاکسی‌های پلاک اروند به متقاضیان آغاز شد

با حضور اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور امروز، 11 خردادماه دو دستگاه تاکسی پلاک اروند به صاحبان خود تحویل داده شد. (جزئیات بیشتر)




آرزوی 5 کودک سرطانی اهواز برآورده شد

دیروز جمعه همه چیز آماده شده بود تا 5 کودک اهوازی به آرزویشان برسند. آنها روپوش پزشکی و پرستاری را پوشیدند و به کمک مصدومان نمایشی آمدند. پس از عملیات احیاء، آنها به کمک دیگر نیروهای امدادی، مصدومان را سوار بر هلی کوپتر و به بیمارستان اعزام کردند. (جزئیات بیشتر)




رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز منصوب شد

«ناصر سودانی» با حکم آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به عنوان رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز منصوب شد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار