جانشین فرمانده سپاه بوشهر مطرح کرد:
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر بر اینکه اندیشه‌ها و دیدگاه‌های شهید مطهری باید در بین نوجوانان و جوانان تبیین شود گفت: هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است.
کد خبر: ۲۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 16 April 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ حمید خرمدل صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان بوشهر اظهار داشت: در هفته عقیدتی که از یازدهم اردیبهشت ماه همه ساله در سطح سپاه و بسیج آغاز می‌شود، باید نسبت به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد و نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند را با این اندیشه‌ها آشنا کرد.

وی تصریح کرد: مطالعه آثار این شهید والامقام برای پی بردن به ژرفای عمیق علمی این استاد شهید راهگشاست.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر معرفی آثار ارزشمند شهید مطهری افزود: مسئولان امورعقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج باید با فراهم کرد بستر لازم برای تهیه و معرفی این آثار ارزشمند برای پاسداران و بسیجیان دین خود را با این شهید والامقام ادا کرد.

خرمدل با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب شناخت عمیقی از این شهید والا مقام داشتند بیان کرد: هر روز که تاریخ شهادت ایشان می‌گذرد، زوایای پنهانی از قاطعیت ایشان در شناخت شبهات دینی و پاسخ‌های جامع به آنها بر همگان آشکار می‌شود.

وی با تاکید بر معرفی آثار شهید مطهری به نسل جوان گفت: شهید مطهری دارای آثار گران‌بهایی در حوزه تربیت و معارف دارد که جوانان باید عقاید و دیدگاه‌های شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند و در امورات مختلف از آن بهره‌برداری کنند.

جانشین سپاه استان بوشهر با بیان اینکه هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به ویژه برای حوزه فرهنگی است چراکه این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان کشورمان محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار