جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از کنترل نرخ‌ها در نوروز 94 خبر داد و افزود: امسال تمام برنامه‌های تصویب شده در ستاد اجرایی خدمات سفر قابلیت اجرایی داشته است.
کد خبر: ۲۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 16 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، محمدحسن واحدی در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی اظهار داشت: ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با 9 کمیته فعالیت خود را آغاز و این کمیته‌ها برنامه‌های خود را به این ستاد ارائه کردند.

وی افزود: نخستین شاخصی که استان ما را در نوروز امسال نسبت به سال گذشته سرآمد کرد مربوط به حضور مستمر مدیران و نقش آفرینی مناسب آنان در طول ایام نوروز بود، در همین ارتباط استاندار نیز در قالب این ستاد فعالیت داشت و کارها را مدیریت کرد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: افزایش ظرفیت در کمیته‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر در نوروز امسال پیش‌بینی شد و این امر بیانگر خدمت مطلوبی است که به زائران نوروزی ارائه شده است.

وی بیان کرد: اقدامات و طرح‌های جدیدی نظیر طرح مبداء تا مبداء، افزایش تاکسی زائر در سطح مشهد، برگزاری مانور خدمت، افزایش ناوگان حمل و نقل و توزیع اسکان زائران در تمام نقاط از جمله مواردی است که نشان می‌دهد خدمات ارائه شده در نوروز امسال نسبت به سال گذشته به لحاظ کیفی ارتقا یافته است.

واحدی از کنترل نرخ‌ها در نوروز 94 خبر داد و افزود: امسال تمام برنامه‌های تصویب شده در ستاد اجرایی خدمات سفر، قابلیت اجرایی داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اقداماتی که در نوروز امسال انجام گرفت نشانگر پای کار بودن تمام مدیران دستگاه‌ها است.

به گفته وی امسال اطلاع‌رسانی مطلوب و متنوعی توسط صدا و سیما انجام گرفت و این امر قابل تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار