کد خبر: ۲۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 23 May 2016


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز گفت: 450 مدرسه این استان نیاز به اجرای طرح بهسازی - تعمیراتی دارد.

علی بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهسازی و تعمیراین تعداد مدرسه باید 450 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یابد.

وی اظهار کرد: تامین این اعتبار برای آماده سازی مدارس در دو بخش بهسازی و تعمیرات به دلیل کمبود اعتبار از توان دولت خارج است.

بهرامی با اشاره به افزایش جمعیت 12 هزار نفری دانش آموزی در البرز به خصوص به علت مهاجرت پذیری خاطرنشان شد: دانش آموزان این استان به فضای آموزشی مناسب تر نیاز دارند در حالی که تا سال تحصیلی آینده تنها درصد ناچیزی از این مدارس تحت پوشش طرح بهسازی - تعمیراتی قرار می گیرد.

بهرامی گفت: برای کلاس های فرسوده البرز هم 250 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که تامین این اعتبار در راستای ایمن سازی مدارس هم از سوی دولت با مشکلات زیادی روبرو است.

وی مشارکت خیرین مدرسه ساز و شهروندان البرزی را در ایجاد فضا و تجهیزات آموزشی با هدف کیفیت بخشی به امور آموزشی ، تامین کلاس درس ،ایمن سازی ساختمان ها و تجهیزات در این استان ضروری دانست.

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس البرز یادآور شد: حجم بالای نیازهای مدارس البرز در حدی است که تنها با افزایش مشارکت های مردمی امکان برطرف شدن این مشکلات بوجود می آید.

البرز 420 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار