عواملی در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان ما شد و مهم‌ترین آن‌ها ولایتمداری، ایمان به خدا و آماده بودن در برابر هرگونه تهدید است.
کد خبر: ۲۳۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 23 May 2016

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ولایت مداری و ایمان به خداوند رمز پیروزی رزمندگان در برابر دشمن بود.

به گزارش مهر، سرهنگ کامران کریمی  در جمع نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان نهاوند به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آنچه امروز ما باید به‌عنوان یک سرباز ولایتمدار از آن بهره‌برداری کنیم بررسی نقاط ضعف و قوت جنگ تحمیلی است.

وی بابیان اینکه حفظ نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف امری بسیار مهم است، گفت: عواملی در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان ما شد و مهم‌ترین آن‌ها ولایتمداری، ایمان به خدا و آماده بودن در برابر هرگونه تهدید است.

کریمی ادامه داد: همه ما باید از نقاط قوت حرکت رزمندگان در سوم خرداد عبرت بسیار بگیریم و آن‌ها را علاوه برگذشته تقویت کنیم و آن‌ها همان ایمان به خداوند، ولایتمداری و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال حمله و نفوذ همه‌جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره به مرزهای ما هستند لذا می‌طلبد در مقابل چنین دشمنانی آماده بود ولو با دستانی خالی، همچنان که در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان حادث‌شده است.

وی بابیان اینکه چند عامل موجب بازپس‌گیری خرمشهر از چنگال دشمن شد، گفت: وجود نیروی ایمان، اعتقاد به خدا و داشتن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی موجب شد تا رزمندگان و شهدای گران‌قدر با عزمی راسخ در برابر دشمنی که پیکره‌اش از ۴۰ کشور تشکیل‌شده بود بایستد و مقاومت کند و حتی نگذارد ذره‌ای از تمامیت ارضی ایران اسلامی به تاراج برود.

کریمی بابیان اینکه تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری به‌عنوان فرمانده معظم کل قوا واجب است، گفت: مقام معظم رهبری به‌عنوان دیده‌بانی تیزبین تمامی نقاط ضعف و قوت را در نظر دارد و هیچ‌گاه نشده که ما از ایشان تبعیت کنیم و نتیجه کار بد باشد بلکه همیشه موجب خیروبرکت بوده است همچنان که دفاع مقدس آینه‌ای تمام‌نما از این اطاعت‌پذیری‌ها است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار