سرپرست مسابقه فوتسال جام وحدت و همدلی نهاوند گفت: تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند قهرمان ‌نخستین دوره مسابقات فوتسال جام جام وحدت وهمدلی شد.
کد خبر: ۲۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 16 April 2015
سرپرست مسابقه فوتسال جام وحدت و همدلی نهاوند گفت: تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند قهرمان ‌نخستین دوره مسابقات فوتسال جام جام وحدت وهمدلی شد.

به گزارش تسنیم ؛ سید محمد موسوی‌زاده ‌اظهار داشت: مسابقه فوتسال جام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نهاوند که با یاد دو خبرنگار فقید خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز ‌با شرکت ۸ تیم در سالن ورزشی شهدای شعبان نهاوند برگزار شد.

وی گفت: در دیدار رده بندی تیم بخشداری مرکزی با نتیجه پرگل ۱۱ بر۳ تیم بخشداری خزل را برد و در دیدار فینال تیم شهدای خبرنگار نهاوند ۴بر۲ برتیم اداره کارتعاون و رفاه اجتماعی غلبه کرد وقهرمان اولین دوره این جام شد.

موسوی زاده افزود: در ابتدای برگزاری مسابقه فینال تیم شهدای خبرنگار نهاوند به احترام همکاران مرحوم خود یک دقیقه سکوت و سپس با ذکر فاتحه‌ای با سوت دور مسابقه خود را شروع کردند که در پایان به عنوان قهرمان دست یافتند و جام قهرمانی و حکم خود را از مسئولان نهاوند دریافت کردند.

موسوی زاده اظهار داشت: این دوره از مسابقه‌ها به‌صورت دوره‌ای و تک حذفی برگزار شد که در روز نخست برگزاری پیش از شروع رسمی بازی ها در دیدار افتتاحیه از طرف سرپرست مسابقه با برادر مرحوم جوادی تماس برقرار شد و ایشان نیز از این حرکت خبرنگاران نهاوند تقدیر کرد.

وی بیان کرد: هدف از انجام این مسابقه که با هزینه شخصی خبرنگاران و جمعی از تیم‌های اداره‌های نهاوند برگزار می‌شود تقویت روحیه جوانمردی و تسلی خاطر بازماندگان این حادثه تلخ و دو خبرنگار عزیز و با اخلاق خبرگزاری تسنیم مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی و خبرنگار روزنامه وطن امروز مرحوم حسین جوادی و همدردی با جامعه خبری و ورزش نویسان بوده است.

سرپرست مسابقه فوتسال جام وحدت و همدلی گفت: خبرنگاران نهاوند در دیدار نخست خود مقابل تیم قدرتمند بخشداری خزل بسیار با انگیزه و یک دست برای برد حاضر شدند و ۵گل زده به تیم حریف را تقدیم به روح دو همکار فقید خود کردند و با یکدیگر هم قسم شدند تا با رسیدن به فینال جایزه نقدی خود را برای شادی روح دو خبرنگار به افراد نیازمند و مستضعف بدهند.

موسوی زاده عنوان کرد:  اسامی تیم خبرنگاران نهاوند عبارتند از دروازه بان سجاد سیف، بازیکنان، کورش قپانوری، مهدی بحیرایی، علی سهرابی، مهدی سهرابی، حسین احمدوند، حمید جهانیان، رضا سیف، احسان سیف و به مربیگری و سرپرستی سیدمحمد موسوی زاده هستند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار