امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت، شجاعت و بصیرت این سربازان بی نام و نشان است.
کد خبر: ۲۳۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 20 May 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت، شجاعت و بصیرت این سربازان بی نام و نشان است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت السلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: :جوانان ایران اسلامی با بصیرت افزایی آگاه باشند که فریب مدعیان دروغین و ساختگی را نخورند.

وی اضافه کرد: جوانان اگر می خواهند بر مسیر عرفان ناب گام بردارند باید بر امام زمان واقعی خود توسل کنند و ایشان را ناظر و شاهد بر اعمال خود بدانند.

وی به جوانان توصیه کرد: برای شناخت امام زمان خود از علم و حکمت علما و اثار روحانیون آگاه و فهیمی چون حضرت آیت الله بهجت استفاده کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه ایلام به سالروز گرامیداشت سربازان گمنام اشاره کرد و گفت: امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت، شجاعت و بصیرت این سربازان بی نام و نشان است.
نماینده ولی فقیه یادآور شد: تلاش استکبار جهانی و ایجاد فرقه ها و گروه های تکفیری در منطقه با هدف نا امنی در ایران است که همواره این هجمه ها توسط سربازان گمنام خنثی شده است.

وی به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل اصلی و مهم پیروزی ایران در جنگ و ایجاد نا امیدی در دشمنان فتح خرمشهر و عملیات موفقیت آمیز بیت المقدس بود.

حجت الاسلام لطفی به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: جوانان امروزه باید ولایت مداری و بصیرت را از جوان با بصیرت کربلا حضرت حضرت علی اکبر (ع) بیاموزند و ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی درپایان به مناسبت پنجم خرداد و جشن نسیم مهر و حمایت از زندانیان و خانواده های آنها اشاره کرد و افزود: خیرین ومتمکنین از این قشر حمایت کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار