کد خبر: ۲۳۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 17 May 2016



به گزارش تابناک لرستان به نقل از تسنیم ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان لرستان گفت: ستاد راهبردی تسریع کار احداث شهرک‌های کشاورزی لرستان با حضور سید نظام‌الدین سجادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور در استان تشکیل می‌شود.

حسین طولابی  اظهار داشت: ستاد راهبردی تسریع کار احداث شهرک‌های کشاورزی استان لرستان هفته آینده با حضور سید نظام‌الدین سجادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور در استانداری لرستان تشکیل می‌شود.

وی در رابطه با راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای در شهرستان کوهدشت افزود: زیرساخت‌های این شهرک گلخانه‌ای به‌طور 100 درصد انجام‌شده و اکنون برای ورود سرمایه‌گذار یا کارآفرین فراخوان داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه برای زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای کوهدشت دو میلیارد تومان هزینه شده است عنوان کرد: سرمایه‌گذار می‌تواند هزینه زیرساخت را به‌صورت اقساط بین سه تا پنج سال پرداخت کند و برای سازه نیز شش میلیارد و 400 تسهیلات با بهره 10 درصد پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه شهرک گلخانه‌ای کوهدشت سالانه ظرفیت تولید هزار و 600 تن انواع صیفی‌جات دارد بیان کرد: با راه‌اندازی این شهرک گلخانه‌ای زمینه اشتغال 70 نفر به‌صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

طولابی اشاره به اینکه برای راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای پلدختر 12 و نیم میلیارد تومان نیاز است بیان کرد: زیرساخت این شهرک نیازمند یک میلیارد و نیم اعتبار است و برای سازه آن نیز از 80 درصد 11 میلیارد تومان به سرمایه‌گذار تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک گلخانه‌ای شهرستان پلدختر ظرفیت تولید سالانه دو هزار و 500 تن انواع سبزیجات را دارد خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای پلدختر اشتغال حدود 102 نفر به‌طور مستقیم فراهم می‌شود.

وی بابیان اینکه دو شهرک گلخانه‌ای و یک شهرک دام در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود گفت: یک شهرک گلخانه‌ای در 80 هکتار در منطقه تختاب واشیان پلدختر و شهرک گلخانه‌ای دیگر در زمینی به وسعت 16 هکتار در پیرانشهر خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار