تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 13 May 2016
خبیر سرپرست استانداری خوزستان شد/ مقتدایی باز هم برکنار شد

قائم مقام وزير كشور از موافقت عبدالرضا رحماني فضلي با بازنشستگي عبدالحسن مقتدايي استاندار خوزستان و سرپرستی فرج الله خبیر در این سمت خبرداد. (جزئیات بیشتر)




مديران فرهنگی شهرداري اهواز در تهران آموزش دیدند

مديران اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز و معاونان اجتماعي و فرهنگي مناطق هشتگانه شهرداري اهواز جهت طي دوره آموزشي و بازديد از فضاهاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران عازم پايتخت شدند. (حزئیات بیشتر)




تقی‌زاده: اجازه نمی‌دهیم برخوردهای غیر اخلاقی در مدارس رواج پیدا کند

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با ارایه توضیحاتی در خصوص تصاویر و فیلم‌های منتشرشده از ضرب دانش‌آموزان، گفت: تحت هیچ شرایطی تنبیه دانش‌آموزان را تأیید نمی‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم برخوردهای غیراخلاقی در مدارس رواج پیدا کند. (جزئیات بیشتر)




افتتاح فاز نخست طرح 550 هزار هکتاری خوزستان

سرپرست استانداری خوزستان گفت: با حضور معاون اول رئیس جمهور در سوم خرداد، فاز اول طرح 550 هزار هکتاری که به مساحت 180 هزار هکتار آماده بهره‌برداری است، افتتاح می‌شود. (جزئیات بیشتر)




افزایش آمار بیکاری در آبادان و خرمشهر

غلامرضا شرفی با بیان اینکه اولویت اصلی نمایندگان آبادان برنامه ریزی‌های مدون‌ مطابق باچشم اندازهای توسعه‌ششم است افزود: آمار بیکاری در دو شهرستان آبادان وخرمشهر از مرز 50 درصد تجاوز نموده که این رقم پیگیری بحث اشتغال در این دو شهرستان را گوش زد می‌کند. (جزئیات بیشتر)




فاز جدید عملیاتی شدن راه‌آهن اهواز – اصفهان

پس از نهایی شدن تفاهم ابتدایی با سرمایه‌گذاران کره جنوبی برای انجام مطالعات و بررسی‌های ابتدایی طرح راه‌آهن اهواز به اصفهان واحد‌های عملیاتی آماده می‌شوند تا کار خود را پس از نهایی کردن طرح ابتدایی آغاز کنند. (جزئیات بیشتر)




تولید خاویار برای نخستین بار در شمال خوزستان

رییس اداره شیلات شهرستان دزفول گفت: ۲۰۰ کیلوگرم محصول خاویار در شمال خوزستان تولید شد. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار