بازیکنان موثر و کلیدی تیم فوتبال امید صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان به اردوی جدید آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.
کد خبر: ۲۲۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال از بیست و ششم اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه به میزبانی هیأت فوتبال استان مازندران و زیر نظر امیرحسین پیروانی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان برگزار می‌شود.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان برای حضور در این اردو که به منظور کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات فوتبال مرحله نهایی قهرمانی جوانان آسیا برگزار می‌شود باید تا روز بیست و ششم اردیبهشت‌ماه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند تا ملی‌پوشان هماهنگ و همزمان از تهران راهی مازندران شوند.

کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان 28 بازیکن را از استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، تهران، کرمان، اصفهان، مازندران، گیلان، قم، بوشهر و هرمزگان به این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرده است.

نکته جالب و قابل توجه برای علاقمندان به فوتبال در استان قم این است که در این مرحله از اردو دو بازیکن از تیم فوتبال امید صبای قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شده‌اند، اتفاقی که افزایش تعداد ملی‌پوشان صبا نسبت به مراحل قبلی اردوهای تیم ملی را نشان می‌دهد.

در اردوهای پیشین تیم ملی فوتبال جوانان تنها نیما داغستانی از تیم فوتبال امید صبای قم به اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان جوانان دعوت می‌شد و این بازیکن که از شاگردان علی دایی در تیم بزرگسالان صبا نیز محسوب می‌شود، حتی در مرحله مقدماتی و انتخابی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا نیز عضو تیم ملی فوتبال جوانان بود و با این تیم برابر سه رقیب این مرحله نیز به میدان رفته است.

اکنون علاوه بر نیما داغستانی که در فصل 1394 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یکی از مهره‌های کلیدی و موثر تیم فوتبال امید صبای قم بود، دیگر بازیکن شاخص صبایی‌ها یعنی امیرحسین رنگرز جدی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شده است.

رنگرز جدی بازیکن خوبی است که تخصص بازی با پای چپ در خط میانی و خط دفاعی را دارد و در حالی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شده که در دوره قبلی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا عضو تیم ملی بوده است.

وی با توجه به سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان و حضور موفق در ترکیب تیم‌های جوانان و امید صابی قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور از جمله مهره‌های موثر تیم باشگاهی خود بوده است و اکنون با توجه به تجربیات خوبی که دارد مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال ایران قرار گرفته است تا به همراه داغستانی از 26 اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه در اردوی جدید این تیم حضور یابند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار