بسته خبری شهرستان ها؛
«بسته خبری شهرستان ها» شامل جدیدترین، مهمترین و جذاب ترین اخبار از شهرستان های استان خوزستان است، که به صورت کوتاه گردآوری شده اند.
کد خبر: ۲۲۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 09 May 2016
احیای جشنواره تئاتر كودک خوزستان

جشنواره تئاتر كودك دزفول به عنوان يكي از قديمي ترين جشنواره هاي تئاتر استان در حوزه كودك و نوجوان، كه به دليل ميزباني چندين ساله اين جشنواره در دزفول و شركت گروه هاي برتر تئاتر استان در آن، به جشنواره تئاتر كودك خوزستان شهرت يافته به دليل تامين نشدن اعتبار مورد نياز چند سالي است كه برگزاري آن متوقف شده است. (جزئیات بیشتر)




نخستین همایش تجلیل از چهره های ماندگار آبادان برگزار شد

نخستین همایش چهره های ماندگار و نقش روحانیت آبادان در جمهوری اسلامی با تجلیل از آیت الله علی بدری و پیام آیت الله العظمی ناصر مكارم شیرازی روز پنجشنبه در دانشكده نفت شهید تندگویان آبادان برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




بازداشت 32 نفر از عوامل درگيري در شهر سياه منصور دزفول

درگيري بين عده اي از اهالي شهر سياه منصور دزفول در روز جمعه منجر به دخالت نيروي انتظامي و برخورد با عوامل درگيري و زخمی شده سه تن شده بود.

احمد قهرمانی دادستان عمومي و انقلاب در این زمینه دزفول گفت: 32 نفر از عوامل درگيري شهر سياه منصور بازداشت شدند. (جزئیات بیشتر)




صلح و سازش دو طایفه در اهواز پس از 5 سال درگیری

عبدالعباس زبیدی نیا اظهار کرد: در سال 1390 اختلاف دو طایفه ساکن منطقه دب حردان از توابع شهرستان اهواز بر سر زمین کشاورزی، منجر به نزاع دسته جمعی و درگیری لفظی و فیزیکی شد که در نتیجه این اختلافات و درگیری‌ها، دو نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.

رییس اداره شوراهای حل اختلاف خوزستان از ایجاد صلح و سازش میان دو خانواده پس از 5 سال خبر داد. (جزئیات بیشتر)




کلنگ ساخت مصلای نماز جمعه شهر چمران زده شد

کلنگ احداث مصلای نماز جمعه شهر چمران عصر در مراسمی به زمین زده شد.

قرار است، مصلای نماز جمعه شهر چمران در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع احداث شود. (جزئیات بیشتر)



راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در مراکز روستایی ایذه

مظفر عالیپور با اشاره به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در برخی از روستاها و مناطق فاقد این خدمات در شهرستان اظهار کرد: برای انجام کار ارائه خدمات، اینترنت پرسرعت در روستاهای ده‌کیان و ده‌کهنه موزرم راه‌اندازی شد.

رئیس مخابرات ایذه گفت: امکان واگذاری ADSL بر روی خطوط تلفن ثابت مراکز روستایی این شهرستان میسر شد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار