نایب رییس هیئت دو و میدانی بانوان خراسان رضوی از کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی دو ومیدانی نوجوانان دختر کشور توسط دوندگان این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ژیلا حصاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رقابت های دو و میدانی که به مناسبت گرامیداشت مقام زن و با حضور بیش از ۸۰ دونده نوجوانان به میزبانی مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد دختران ورزشکار خراسانی با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور ورزشکاران نوجوان از سراسر کشور برگزار شد دختران نوجوان خراسان رضوی با برتری در مقابل تیم های مطرح کشور مقام نخست را تصاحب کردند.

حصاری بیان کرد: در این رقابت ها فایزه نسایی در ۲۰۰متر و همچنین ۴۰۰ متر مقام نخست را تصاحب کرد و زهرا غفرانی مقام اول ۴۰۰ متر با مانع را به خود اختصاص داد.

وی افزود: نجیبه شرشبی مقام دوم ۱۵۰۰ متر، فایزه اشورپور مقام سوم صد متر با مانع، ساجده فانی مقام سوم ۸۰۰متر و سمیرا خداترس مقام دوم در ۳ هزارمتر را کسب کردند.

نایب رییس هیئت دو ومیدانی بانوان خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی با ۵۲ امتیاز اول و تهران الف و البرز به ترتیب با ۳۵ و ۳۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار