استاندار فارس گفت: اگر تيم فجر شهيد سپاسی ۲ بازی آينده خود را با نتيجه مطلوب پشت سرگذاشته و به ليگ برتر صعود كند، ۱۰۰ ميليون تومان پاداش به اين تيم پرداخت می شود.
کد خبر: ۲۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 08 May 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس: محمدعلی افشانی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان فارس، افزود: توانمندی‌های تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور برکسی پوشیده نیست و علی‌رغم انجام بازی‌های قابل قبول، این تیم نتوانسته نتیجه لازم را کسب كند.

وی نتایج به‌دست آمده را در حد و اندازه‌ تیم ارزشی فجر شهید سپاسی شیراز ندانست و  با اشاره به اینکه شیراز استحقاق داشتن یک تیم در لیگ برتر کشور را دارد، گفت: حق فارس و شیراز است که یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشد و برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور هنوز فرصت هست.

افشانی تصریح كرد: با توجه به غیرت و تعصبی که در بازیکنان فجر شهید سپاسی سراغ دارم، تحقق صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال كشور دور از دسترس نیست .

استاندار فارس یادآور شد: بازیکنان این تیم در اوایل فصل شروع خوبی داشتند و هفته‌ها در صدر جدول قرار گرفتند اما رفته رفته با از دست دادن امتیازات به خصوص امتیاز‌های میزبانی کار خود را سخت کردند.

وی افزود: تاکنون حمایت‌های خوبی توسط دولت از این تیم شده است و در ادامه راه هم بر خود لازم می‌دانیم حمایت‌های خود را داشته باشم، چرا که اعتقاد دارم فارس و شهر مقدس شیراز باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و در جهت تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد .

استاندار فارس گفت: به یاری خداوند متعال و چنانچه نتیجه دلخواه در دو بازی آینده و صعود به لیگ برتر کشور، پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی به این تیم داده خواهد شد و طی مراسمی از بازیكنان و كادرفنی قدردانی می‌شود.

افشانی همچنین ضمن ابراز خرسندی از کسب سهمیه المپیک ریو توسط امید نوروزی، تصریح کرد: شان و حرمت این كشتی‌گیر با حفظ شود و ما حمایت‌های لازم را از وی برای کسب موفقیت دوباره در المپیک پیش رو خواهیم داشت .

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان باید به نحو شایسته و با کیفیت در شیراز برگزار شود، گفت: برگزاری شایسته و با کیفیت این مسابقات باید در خور و شان استان فارس و شهر شیراز باشد، چرا که حفظ آبروی استان و کشور است.

افشانی این رویداد( مسابقات جهانی كشتی فرنگی) را بسیار مهم ارزیابی و آن را فرصتی مغتنم برای معرفی هرچه بهتر قابلیت‌های فارس و شیراز به جهانیان دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار