مدیر عامل مجتمع ناشران انقلاب اسلامی:
مدیر عامل مجتمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: در یک مسجد امام جماعت مسجد هر هفته یک کتاب خوب و خواندنی را به همگان معرفی کنند.
کد خبر: ۲۲۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۶ 08 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری دومین دوره سفیران آسمانی، میثم نیلی در دومین دوره سفیران آسمانی در قم طی سخنانی گفت: این مجمع به عنوان یک تشکل فرهنگی صنفی است که بیش از 400 ناشر انقلابی داخلی و خارجی را در بر گرفته است.
 
وی گفت: جامعه ما یک مسیر سطحی شدن را طی می کند، موضوعاتی که از شبکه های اجتماعی و نگاه های متعارض در این موضوع داریم، دلیل اصلیش این است که جامعه ما جامعه مجازی شده است. جامعه ای که مدام با شوخی و خنده و جک در حال سپری شدن است.
 
مدیر عامل مجتمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: این جامعه نمی تواند جامعه ای برای قیام امام عصر(عج) باشد، موضوع کتابخوانی امر بسیار مهمی است و باید جامعه را با کتابخوانی و مطالعه کردن در راستای قیام امام عصر بکوشیم.
 
نیلی گفت: امروز در بیش از 450 نمازجمعه کشور کتاب معرفی می شود، حتی در مساجد هم این اقدام صورت می گیرد و باید از همه فرصت ها برای تبلیغ استفاده کنیم.
 
وی افزود: در برخی از کتاب ها آنچنان آموزه های توحیدی و ناب در سبک زندگی اسلامی وجود دارد، کتابی که مقام معظم رهبری می فرمایند کتاب توحید است و توصیه به خواندن می کنند اینقدر ارزش دارد که باید در مساجد و خانواده ها و هیئت ها به خواندن آن توصیه کنیم.
 
مدیر عامل مجتمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: ما معتقدیم که در یک مسجد امام جماعت مسجد هر هفته یک کتاب خوب و خواندنی را به همگان معرفی کنند.
 
نیلی افزود: از سوی دیگر به دنبال تولید بسته های ترویجی از کتب برای قشرهای خاص هستیم که کتاب های ممتاز را انتخاب و نکات قابل توجه را استخراج و در اختیار همگان قرار گرفته است.
 
وی گفت: باید از ظرفیت کتاب هایی که داریم باید استفاده کنیم چرا که محتواهای بسیاری داریم و باید از این محتواها نهایت استفاده را ببریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار