استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت: مازندران می‌تواند پایلوت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شود.
کد خبر: ۲۲۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 06 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در جلسه طرح اجرایی بسیج همگام با کشاورز که با حضور رئیس سازمان برنامه‌ریزی مازندران و جمعی از مسئولان جهاد کشاورزی استان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه مازندران توانایی تولید برنج بخش عمده ای از کشور را داشته باشد

وی با بیان اینکه با اجرای طرح بسیج همگان با کشاورز، کشاورزان مازندران می‌توانند جلوی واردات برنج خارجی به کشور را در آینده بگیریم، افزود: استعدادها و قابلیت‌های استان بی نظیر است و مازندران می‌تواند پایلوت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه این طرح در شهرستان آمل اجرا و به عنوان پایلوت در این استان در دستور کار قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این برنامه جامع در 100 روستا این شهرستان برای عملیات‌سازی کاشت، داشت و برداشت اجرایی می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه این طرح با توجه به کشت دوم و سومی که در آمل انجام می‌شود منظور شده است، عنوان کرد: سعی می‌شود با هماهنگی خدمات کشاورزی امر ترویج و آموزش به کشاورزان انجام شود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 500 روستا طرح بسیج همگان با کشاورز در این استان انجام می‌شود، تصریح کرد: با موفقیت این طرح در این روستاها برنامه‌ریزی اجرایی آن در سایر شهرستان‌های این استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار