بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۲۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 04 May 2016
باید به دنبال عوامل تشویقی برای افزایش سرانه مطالعه بگردیم

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان عنوان کرد: باید به دنبال عوامل تشویقی برای افزایش سرانه مطالعه و میزان کتابخانه ها بگردیم و جنبه های مطالعاتی و تحقیقاتی هم باید اضافه شود. (جزئیات بیشتر)



ساخت سه کتابخانه در مناطق حساس و محروم اهواز

حجت الاسلام سپهر عنوان کرد: سال گذشته سه کتابخانه در مناطق حساس و محروم اهواز ساختیم و امسال هم دو کتابخانه دیگر ساخته می شود اما در تامین اعتبار این طرح ها مشکل داریم و مشکل اساسی پرداخت معوقات پرسنلی است. (جزئیات بیشتر)




آمار فاجعه آميز مرگ هاي آبي خوزستان

در 9 ماهه اول سال 94 هم 786 نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند که 112 نفر آنان را زنان تشکیل می‌دهند و استان‌های مازندران با 115 و خوزستان با 111 بیشترین آمار تلفات غرق‌شدگی را داشته‌اند. (جزئیات بیشتر)




مفهوم کارگر در نظام اسلامی همطراز مجاهدان فی سبیل الله است

شهردار اهواز محور و موتور محرکه اقتصاد مقاومتی را جامعه کارگری دانست و گفت: مفهوم کارگر در نظام اسلامی برخلاف مکاتب لیبرالی غربی که کارگر را تنها ابزار تولید می دانند، شان و منزلتی همطراز مجاهدان فی سبیل ا... دارد. (جزئیات بیشتر)



تدوین برنامه 5 ساله توسعه شهری مهیا می شود

شهرداری آبادان گفت: بدون شک با هم‌افزایی و همراهی کارشناسان مشاور طرح‌های منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان امکان تدوین برنامه 5 ساله توسعه شهری مهیا می‌شود. (جزئیات بیشتر)



 پاسخگویی به مطالبات مردمی اولویت نخست ناجا

سرهنگ موسوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: اولویت امسال ما نقد پذیری و پاسخگویی صریح، سریع و به حق مطالبات مردمی است. (جزئیات بیشتر)



بیش از ۵۰ کیلو مواد مخدر تریاک در بهبهان کشف شد

سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۵۰ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک از چهار سوداگر مرگ در شهرستان بهبهان خبر داد. (جزئیات بیشتر)
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار