طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آبادان منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۲۲۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ 02 May 2016

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبادان روز دوشنبه با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان برگزار شد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در این نشست، آبادان را سیاسی ترین شهر استان خوزستان دانست و گفت:این شهرستان با وجود قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و وجود اقوام و قومیت های مختلف از امن ترین شهرستان های استان است.

عزیزالله شهبازی با تجللی از تلاش جمعی مسئولان برای برگزاری مطلوب و بدون تنش دو دوره انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آبادان، اظهار داشت:در مدت برگزاری انتخابات، آبادان از امن ترین شهرستان های استان بود.

وی بیان داشت:آبادان تنها غیر مرکز استان است که دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است و در زمان برگزاری انتخابات وضعیت امنیتی نامطلوب در این شهرستان تعریف نشد.

شهبازی در بخش دیگری از سخنانش به حضور گسترده میهمان نوروزی و کاروان های راهیان نور در تعطیلات سال جدید در آبادان اشاره کرد و افزود:جرم امنیتی در شهرستان آبادان وجود ندارد و این شهرستان در تعطیلات نوروزی، مورد و موضوع مخل امنیت نداشت.

وی از امنیت پایدار به عنوان موضوع چند محوری یاد کرد و افزود:بخش عمده تحقق این مهم را بهبود ساختار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و اشتغال تشکیل می دهد که در صورت برطرف شدن مشکلات، کار نیروی انتظامی نیز آسان تر می شود.

معاون استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنانش، دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی، اجتماعی و مردمی کردن امنیت، ارتقاء دانش و مهارت های کارکنان انتظامی و رفع مشکلات ترافیکی را از وظایف فرمانده جدید انتظامی شهرستان آبادان دانست و گفت:با توجه به پیچیدگی جرایم اجتماعی و سایبری نیروی تلاشگر انتظامی باید به دانش روز دنیا مجهز شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت:وجود بزرگترین و نخستین پالایشگاه خاورمیانه، پتروشیمی، دسترسی آبی، خاکی، ریلی و هوایی و منابع انسانی فنی و متخصص ایجاب می کند که در موضوع مبازره با قاچاق کالا و و مواد مخدر و برقراری امنیت برای تردد در مسیر های شهرستان تدابیر ویژه اتخاذ گردد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در ادامه این نشست با تجلیل از خدمات سه ساله سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان آبادان گفت:با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها و تعامل با دستگاه های امنیتی و نظامی نظیر سپاه و بسیج، فضای امنی در زمان برگزاری انتخابات مرحله اول و دوم مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان شاهد بودیم.

سرهنگ سیدمحمد صالحی افزود:در زمان برگزاری انتخابات شاهد فضایی امن و آرام در استان بودیم.

وی مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت را سرمایه ناجا دانست و اظهار داشت:در تعطیلات نوروزی با وجود افزایش ۸۱ درصدی حضور کاروان راهیان نور در استان، مشکل امنیتی در استان رخ نداد.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده جدید انتظامی شهرستان پیش از این به عنوان رئیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان خوزستان مشغول خدمت بود.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ بازنشسته ناجا حسین کهیایی تقدیر شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار