مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران خواستار استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی شد و گفت: حفظ قرآن‌آموزان طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی از طریق فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۲۲۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 02 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در جلسه طرح و برنامه قرآنی دارالقرآن مازندران با اشاره به اینکه طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی از طرح‌های زیربنایی و باسابقه قرآنی مازندران است، خواستار ارتباط مستمر دست‌اندرکاران طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی با قرآن‌آموزان شد و افزود: حفظ قرآن‌آموزان طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی از طریق فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران به تهاجم فرهنگی دشمنان و لزوم صیانت از جوانان اشاره کرد و افزود: فضای مجازی برای بیمه فعالان قرآنی مورد استفاده قرار گیرد.

شکریان، خواستار پاسخ‌گویی به شبهات قرآن‌آموزان در فضای مجازی شد و افزود: انقلابی ماندن و روحیه استکبارستیزی مورد تاکید مقام معظم رهبری باید در فضای قرآنی جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی بر تربیت نیروی چند‌ بعدی مذهبی اشاره کرد و گفت: حمایت از فعالیت‌های خودجوش مردمی و جاذبه‌های گسترده و دافعه اندک مورد توجه قرار گیرد.

*596 نفر در جشنواره پایانی طرح مصباح الهدی و نور الهدی مازندران

 مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در نخستین جلسه کمیته استانی جشنواره پایانی طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی مازندران از برگزاری 51 کلاس این 2 طرح در مازندران خبر داد و گفت: 596 نفر در 10 شهرستان مازندران در ترم پایانی این 2 طرح حضور دارند.

سعید قربانی به بازدید از کلاس‌های طرح‌های قرآنی استان اشاره کرد و افزود: تا 25 اردیبهشت‌ماه اطلاعات مربیان و قرآن‌آموزان طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی در سامانه قرار داده می‌شود.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه جشنواره مصباح‌الهدی و نورالهدی در طول 15 سال برگزار شد،خاطر نشان کرد: 6 کمیته برگزاری طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی تشکیل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار