مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تاکنون ۱۹ میلیون لیتر سوخت نفت گاز و ۲۸۰ هزار لیتر نفت سفید بین کشاورزان استان توزیع شد.
کد خبر: ۲۲۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 30 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسینعلی طالبی  به افزایش پنج درصد توزیع سوخت کشاورزی در مدت مشابه اشاره کرد و بابیان اینکه سوخت‌رسانی بخش کشاورزی یکی از دغدغه‌های ماست، گفت: هیچ‌گونه مشکلی تا پایان دوره کشاورزی در بخش سوخت‌رسانی به کشاورزان نداریم و ذخیره سازی فرآورده منطقه ساری دارای وضعیت مطلوب است.

طالبی افزود: کشاورزان می‌توانند در سامانه تجارت آسان ثبت‌نام نموده و پس از تأیید دستگاه‌های ذی‌صلاح (جهاد کشاورزی، اداره کل آب و فاضلاب استان) در حداقل بازه زمانی نسبت به تأمین سوخت از طریق فروشندگی‌ها و تعاونی‌های روستایی اقدام و سوخت موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: تا این تاریخ تعداد ثبت‌شده درخواست‌های سوخت در بخش ماشین‌های کشاورزی ۱۲ هزار و ۱۲۱ و در بخش چاههای آب ۳۲۰ حلقه است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با توجه به اینکه استان مازندران سهم زیادی در تولیدات کشاورزی کل کشور ازجمله برنج را دارد، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم این شرکت در جهت رفع هرگونه مشکلات احتمالی در خصوص تأمین سوخت است و ما با تشکیل جلسات استانی و هماهنگی با ادارات مربوطه، جلسات داخلی و ارائه راهکارهای مناسب‌تر سعی در تأمین و توزیع به‌موقع کشاورزان داریم و با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

طالبی: شماره ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ سامانه پاسخگو به شکایات مردمی و ۰۹۶۲۷ سامانه شکایات مردمی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خدمت هم استانی‌ها و خصوصاً کشاورزان برای شکایات و نظرات اعلام کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار