از صبح فردا تا روز دوشنبه جوی آرام و پایدار بر استان حاکم خواهد شد اما از روز دوشنبه موجی ضعیف از استان عبور می‌کند.
کد خبر: ۲۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 30 April 2016
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش 60 درصدی بارش‌ها در همدان نسبت به سال زراعی پارسال خبر داد.

"نادر پیرتاج‌همدانی" در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: از اول سال زراعی امسال، میزان بارش‌ها در همدان 369 میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در همدان نسبت به آمار بلندمدت دو درصد افزایش یافته است، بیشترین میزان بارندگی را مربوط به شهرستان تویسرکان دانست و اظهار کرد: میزان بارش در این شهرستان 581 میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته 94 درصد و در مقایسه با آمار بلندمدت 50 درصد افزایش یافته است.

پیرتاج‌همدانی با بیان اینکه میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته هفت میلیمتر ثبت شده است، گفت: طی 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه‌ابری، در برخی نقاط بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود البته این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از استان خارج خواهد شد.

وی تصریح کرد: از صبح فردا تا روز دوشنبه جوی آرام و پایدار بر استان حاکم خواهد شد اما از روز دوشنبه موجی ضعیف از استان عبور می‌کند.

پیرتاج‌همدانی حداقل دمای شب گذشته را در همدان هشت درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: حداکثر دمای همدان در روز گذشته به 23 درجه سانتیگراد رسیده است.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته خنک‌ترین شهرستان با دمای 6 درجه سانتیگراد مربوط به گل‌تپه بوده و گرم‌ترین نقطه نیز با دمای 24 درجه سانتیگراد مربوط به نهاوند بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار